• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090705079
  • منبع : بازار

تجهیزات نظافتی پیشرفته (اسکرابرهای خودرویی) شرکت بانی پاک ماشین در بیمارستان‌های تهران

تجهیزات نظافتی پیشرفته (اسکرابرهای خودرویی) شرکت بانی پاک ماشین در بیمارستان‌های تهران

اجرای دائمی و استاندارد امر نظافت توسط نیروی انسانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یکی از پرهزینه‌ترین و پراستهلاک‌ترین امور در این مراکز محسوب می‌شود، چرا که با توجه به آلودگی ناشی از تردد روزانه بسیار در این اماکن، به خصوص در ایامی که پای یک بیماری همه‌گیر همچون کرونا نیز در میان است، پرسنل نظافت می‌بایست زمان و دقت بیشتری صرف نظافت سطوح و جداره‌ها کنند و در نتیجه امر نظافت به یک کار تمام وقت و پرهزینه در بیمارستان‌ها تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از بانی پاک ماشین، طبق آمار و شنیده‌های منتشر شده از سازمان نظام پزشکی کشور، اجرای دائمی و استاندارد امر نظافت توسط نیروی انسانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یکی از پرهزینه‌ترین و پراستهلاک‌ترین امور در این مراکز محسوب می‌شود، چرا که با توجه به آلودگی ناشی از تردد روزانه بسیار در این اماکن، به خصوص در ایامی که پای یک بیماری همه‌گیر همچون کرونا نیز در میان است، پرسنل نظافت می‌بایست زمان و دقت بیشتری صرف نظافت سطوح و جداره‌ها کنند و در نتیجه امر نظافت به یک کار تمام وقت و پرهزینه در بیمارستان‌ها تبدیل شده است. این امر باعث شده که مدیران برخی بیمارستان‌ها نیازمند استخدام چندین شیفت نیروی نظافت در طی شبانه‌روز شده، و این پرسنل شریف نیز استهلاک بدنی بیشتری را به خاطر امر شستشوی دائم سطوح با آب و مواد شوینده متحمل شوند. لذا در بررسی‌های صورت گرفته برای بهبود شرایط، ضرورت نیاز به مکانیزه شدن امر نظافت در مراکز درمانی بیش از پیش مطرح شد.

در همین راستا مسئولین تجهیز بیمارستان‌های تهران در همکاری با پیمانکاران گرید یک کشوری، خواستار معرفی و انتخاب و تامین دستگاه‌های مکانیزه نظافت برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پایتخت شدند. در نتیجه‌ی این همکاری، شرکت بانی پاک ماشین توسط پیمانکاران گرید یک کشوری انتخاب شد، و مسئولیت بررسی و نیازسنجی و تامین دستگاه‌های مکانیزه نظافت همچون زمین شوی صنعتی، واترجت و بخارشوی صنعتی برای بیمارستان‌های پایتخت بر عهده این مجموعه قرار گرفت.

کارشناسان شرکت بانی پاک ماشین که بیش از بیست سال در زمینه تامین دستگاه‌های نظافت صنعتی در ایران فعالیت می‌کند، پس از نیازسنجی از بیمارستان‌های مورد بحث، یکی از انواع حرفه‌ای دستگاه‌های زمین شوی صنعتی به نام اسکرابر خودرویی را به بیمارستان‌های بزرگ تهران پیشنهاد دادند. اسکرابر خودرویی مدلی از دستگاه‌های زمین شوی صنعتی است که هدایت آن توسط فردی که سوار دستگاه می‌شود انجام می‌گیرد و به خاطر همین نحوه هدایت، به اسکرابر سرنشین‌دار یا خودرویی معروف شده است. لازم به توضیح است که نحوه هدایت مدل دیگر اسکرابرها که به اسکرابر دستی یا بدون سرنشین معروفند، با هل دادن دستگاه توسط اپراتوری که پشت دستگاه ایستاده است انجام‌پذیر است، لذا یکی از مدل‌های نامگذاری دستگاه‌های اسکرابر بر اساس مدل هدایت آنهاست.

تجهیزات نظافتی پیشرفته (اسکرابرهای خودرویی) شرکت بانی پاک ماشین در بیمارستان‌های تهران

چرا اسکرابر خودرویی برای بیمارستان‌های تهران مناسب‌تر است؟

در بیمارستان‌های شهرهای بزرگ و پرجمعیتی همچون تهران، بهداشت دائمی کلیه سطوح بسیار مهم است و گاه ممکن است سطح‌های پرتردد همچون راهروها و سالن‌های بیمارستان‌ها نیاز به شستشوی با فاصله زمانی کم و چند باره در طی شبانه‌روز داشته باشند. لذا استفاده از دستگاه‌های مکانیزه شستشو مانند اسکرابر خودرویی می‌توانند علاوه بر بالا بردن کیفیت نظافت سطوح نسبت به مدل نظافت سنتی با سطل و تی و جارو، سرعت نظافت را نیز تا چندین برابر بالا ببرند که همین عامل می‌تواند در فضاهای حساسی همچون بیمارستان و مراکز درمانی به عنوان یک مزیت مهم تلقی شود.

در همین راستا از مهندس قهرمانی به عنوان نماینده شرکت بانی پاک ماشین خواستیم تا درباره دلایل انتخاب مدل اسکرابر خودرویی برای بیمارستان‌های تهران بیشتر توضیح دهند. ایشان اصلی‌ترین عوامل این انتخاب را به طور مختصر چنین عنوان کردند:

افزایش سرعت شستشوی کف با اسکرابر خودرویی نسبت به اسکرابر دستی

بالا بودن حجم مخزن آب کثیف دستگاه در اسکرابرهای خودرویی نسبت به مدل‌های اسکرابر دستی

امکان استفاده از اسکرابر خودرویی در فضاهای بدون پریز برق به خاطر موتور شارژی

امکان شارژ یکباره موتور دستگاه در هنگام استراحت و استفاده متوالی از آن در ساعات مد نظر

دارا بودن چندین مدل شستشوی مخصوص سطوح مختلف با میزان آلودگی متفاوت

و...

بیمارستان‌های تهران میزبان دستگاه‌های اسکرابر LAVOR

مهندس قهرمانی درباره علت انتخاب اسکرابرهای LAVOR برای بیمارستان‌های تهران افزودند: از آنجایی که کمپانی LAVOR در ساخت محصولات خود از بهترین آلیاژها و متریال‌ها استفاده می‌کند و در این زمینه استانداردهای اروپایی و جهانی بسیاری کسب کرده است، بدون شک به عنوان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب دستگاه‌های نظافت صنعتی محسوب می‌شود. اما جز این، کارایی موارد مصرفی دستگاه‌های ساخت این کمپانی همچون تی و تیغه‌های آب جمع‌کن انواع زمین شوی صنعتی نیز طی سال‌ها استفاده توسط مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی مورد تایید قرار گرفته است. و از آنجا که پیشنهاد ما استفاده از دستگاه‌هایی بود که علاوه بر کیفیت و کارایی، قطعات جانبی و لوازم مصرفی آنها نیز در کشور موجود و در دسترس باشد، ترجیح دادیم از انواع اسکرابر خودرویی کمپانی LAVOR به این منظور استفاده کنیم که ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مقدور باشد.  

لازم به ذکر است که علاوه بر زمین شوی صنعتی برای شستشوی سطوح داخلی، استفاده از جاروی صنعتی برای نظافت فضاهای باز و محوطه و پارکینگ‌های بیمارستان‌های تهران هم در دستور کار قرار گرفته است تا بدین ترتیب شرایط بهبود استانداردهای وزارت بهداشت در این زمینه ایجاد شود. شرکت بانی پاک ماشین نیز تعهد داده است که با تامین انواع جاروی صنعتی مورد نیاز برای بیمارستان‌ها و آموزش نحوه کار با دستگاه‌ها به پرسنل و ارائه خدمات پس از فروش در این زمینه، شرایط تسریع در بهره‌وری بهداشتی بیشتر از فضاهای درمانی عمومی تهران را برای بیماران، مراجعان و پزشکان گرامی ایجاد کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha