• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090705086
  • منبع : بازار

با محصولات پادویش آشنا شوید!

با محصولات پادویش آشنا شوید!

پادویش برند نام آشنای ایرانی می باشد که همگان آن را با عنوان آنتی ویروس پادویش می شناسند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پادویش من ، پادویش برند نام آشنای ایرانی می‌باشد که همگان آن را با عنوان آنتی ویروس پادویش می شناسند. این آنتی ویروس تنها آنتی ویروس ایرانی با هسته کاملا بومی می باشد. در این مطلب به بررسی و معرفی کلی پادویش و محصولات خانگی آن می پردازیم.

پادویش چیست؟

پادویش برند محصولات امنیتی شرکت نرم افزاری امن پرداز می باشد. شرکت امن پرداز در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد. این شرکت در زمینه توسعه‌ نرم افزار و ارائه‌ی خدمات امنیت اطلاعات فعالیت می کند. آخرین محصولات شرکت، نرم افزار های آنتی ویروس سازمانی و غیر سازمانی بوده که با برند "پادویش" عرضه می گردد. پادویش از دو کلمه "پاد" به معنای ضد و "ویش" به معنای ویروس تشکیل شده و به معنای ضد ویروس می‌باشد.

مزیت های رقابتی پادویش

محصولات پادویش دارای مزایای رقابتی زیادی می باشد که آن را در برابر رقبای خارجی خود برتری می‌بخشد. آنتی ویروس پادویش دارای موتور کاملا بومی بوده و توسط متخصصان و دانشمندان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

یکی از مزیت‌های آنتی ویروس پادویش ابزار و ویژگی های جانبی آن می باشد. ماژول ضد باج افزار پادویش به تاییدیه موسسه AVTEST آلمان توانایی تشخیص ۱۰۰% با تمامی باج افزار های شناخته شده و ناشناس را دارد. سامانه ضد نفوذ پادویش رایانه را از حملات شبکه محافظت می نماید. قابلیت UMP پادویش سبب می شود تا با خیال راحت فلش های ویروسی را به سیستم خود متصل نمایید. دیواره آتش پادویش به صورت تخصصی از دسترسی بدون مجوز نرم افزارها به اینترنت جلوگیری می کند. سامانه ابری پادویش، پشتیبانی ۲۴ ساعته محصولات و قیمت بسیار پایین نسبت به سایر آنتی ویروس های اورجینال از دیگر مزایای رقابتی پادویش می باشند.

با محصولات پادویش آشنا شوید!

محصولات خانگی پادویش

محصولات خانگی یا غیر سازمانی پادویش جهت استفاده خانگی ارائه شده  و شامل موارد زیر می گردد:

- آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل

- ضد باج افزار پادویش

- آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید

-  پادویش پرنتال کنترل برای اندروید

آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل

این آنتی ویروس کاملترین محصول پادویش جهت محافظت از رایانه شما می باشد. آنتی ویروس امنیت کامل دارای ماژول ضد باج افزار می باشد که توانایی مقابله با تمامی باج افزار ها را دارد. این آنتی ویروس همچنین دارای قابلیت های دیواره آتش و UMP می باشد.

ضد باج افزار پادویش

ضد باج افزار پادویش علاوه بر اینکه بصورت یک ماژول در محصول امنیت کامل وجود دارد، به صورت جداگانه در قالب یک نرم افزار مستقل نیز عرضه می گردد. اگر از یک آنتی ویروس دیگر استفاده می کنید، می توانید جهت مقابله با باج افزار ها، نرم افزار ضد باج افزار پادویش را در کنار آنها نصب کنید.  ضد باج‌گیر پادویش به تاییدیه شرکت AVTEST آلمان، تمامی بدافزارهای باج‌گیر را شناسایی کرده و سیستم شما را کاملا ایمن نگه می دارد.

با محصولات پادویش آشنا شوید!

آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید

این محصول ضمن حفظ امنیت تلفن همراه شما در دنیای مجازی، از گوشی شما در دنیای واقعی هم در برابر سرقت محافظت می کند. آنتی ویروس اندروید علاوه بر قابلیت ضد سرقت، دارای دیواره آتش حرفه ای می باشد.

قابلیت آنتی فیشینگ از دیگر قابلیت های این آنتی ویروس برای اندروید می باشد. به کمک آنتی فیشینگ پادویش، از دسترسی هکرها به اطلاعات حساب بانکی تان در صفحات جعلی پرداخت در امان می مانید. دریافت بروزرسانی های پادویش اندروید بصورت منظم و بسیار کم حجم از اینترنت صورت می پذیرد.

پادویش پرنتال کنترل برای اندروید

امروزه زمان زیادی از وقت فرزندان ما با گوشی و تبلت سپری می‌شود. بازی با گوشی و فعالیت در فضای مجازی به تفریح کودکان تبدیل شده است. بزرگترین چالشی که در این میان گریبان گیر خانواده ها شده است مدیریت بر فعالیت فرزندان در فضای مجازی می باشد. نرم افزار پادویش نسخه پرنتال کنترل یک اپلیکیشین بسیار کاربردی برای کنترل و نظارت بر فعالیت فرزندان در فضای مجازی با تلفن همراه می باشد.

این برنامه مطابق زمانبندی مشخص، استفاده از اینترنت و سایر برنامه های موبایل را مدیریت می نماید. پرنتال کنترل از ارسال داده و تصاویر شخصی و خانوادگی در فضای مجازی جلوگیری می کند. همچنین این برنامه از حذف برنامه ها و پاک شدن ناخواسته اطلاعات توسط فرزندان جلوگیری می نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha