• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402090705214
  • خبرنگار : 50589

جلالی: حریفان درونی تراکتور مانع قهرمانی می‌شوند

جلالی: حریفان درونی تراکتور مانع قهرمانی می‌شوند

ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی پیشین تی‌تی‌ها می‌گوید حریفان درونی این تیم، دلیل اصلی ناکامی تراکتور در کسب قهرمانی لیگ‌برتر هستند.

مس‌سونگون ورزقان و داماش گیلان در تقابلی از هفته چهاردهم لیگ‌ دسته یک فوتبال، امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری دو بر یک مسی‌ها به اتمام رسید.

مجید جلالی، در حاشیه این بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تراکتور مشکلاتی دارد که تکراری و مشابه هستند. این تیم حتی اگر بهترین بازیکنان را هم جذب کند، خیلی مشکل است که بتواند در نهایت به قهرمانی لیگ‌برتر دست پیدا کند.

جلالی ادامه داد: البته این یک بحث مفصل است. من این حرف را می‌زنم چون فوتبال کشور و فضای تبریز و تراکتور را می‌شناسم. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما گاهی شما حریف بیرونی نداری و حریف درونی دارید. حریف درون به مراتب می‌تواند برای یک تیم خطرناک‌تر باشد.

او در پاسخ به این سوال که حریف درونی تراکتور چه کسانی هستند؟ گفت: این موضوع نیاز به یک مصاحبه طولانی دارد.

به گزارش ایسنا، جلالی در رابطه با عملکرد پاکو خمس مطرح کرد: نظر خاصی درباره این سرمربی ندارم، خمس سال قبل و در کوتاه مدت عملکرد خوبی داشت. مربیان در کوتاه مدت طبقه‌بندی نمی‌شوند و باید در یک لیگ ۴-۵ سال کار کنند تا بشود درباره آنها قضاوت کرد و طبقه‌بندی شوند که چه توانایی‌ها و ضعف‌هایی دارند. وقتی یک مربی سه ماه کار می‌کند و نتایجی می‌گیرد، می‌تواند خوشحال‌کننده باشد اما نمی‌تواند منجر به این شود که شما قضاوت خوبی در مورد او داشته باشید. باید تا پایان فصل صبر کنیم و شاید آن زمان بتوانیم، عملکرد خمس تحلیل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۲۲:۳۹

جلالی صدرصد اشتباه نه عمدا میخواهد آرامش تراکتور را بهم بزنن!!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۲۲:۴۲

هواداران گرامی لطفا تفرقه اندازی جلالی را گول نخورید . ما حتی تراکتور صد سال هم قهرمان لیگ نشود مهندس زنوزی وتراکتور را دوست خواهیم داشت از صمیم قلب!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۲۲:۴۵

این گفته ها ودرجشون در اینجا یک توطعه بزرک برای تضعیف تراکتور است هواداران مواظب باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۰۰:۴۰

سلام خسته نباشید به همه.این آقای .... را خیلی بزرگ کردن ذهن توهمی خوبی داره‌..گوش ندهید.انشا ا.. تراکتور ازین پستی بلندی درس میگیره وپیشرفت میکنه .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۰۷:۱۹

خوب لطفاً اسم این آقایان را بگویید