• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402090805292
  • خبرنگار : 50658

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین کسب ۲ نشان رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای قزوینی در لیگ کاراته وان، قضاوت داوران قزوینی در لیگ‌های باشگاهی فوتسال و فوتبال و برد و یک باخت فوتسالیست‌های البرز در لیگ یک جوانان خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

محمدمهدی میرزایی در لیگ کاراته وان در سبک شیتوریو اینویی‌ها با مربیگری حسین بیگدلی بر سکوی قهرمانی وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم رده سنی جوانان ایستاد. محمدرضا حمزه آتانی هم در همین وزن و در سبک WMMF به مربیگری جواد کشاورز عمندی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

پیش از این ابوالفضل نوروزی و بنیامین صحاف در اوزان منهای ۵۲ کیلوگرم رده های سنی نوجوانان اول و سوم شدند. مسابقات لیگ کاراته وان کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

قضاوت داوران قزوینی در لیگ‌های باشگاهی فوتسال و فوتبال

به گزارش ایسنا، فاطمه نصیری دیدار تیم‌های کانی کردستان و نماینده البرز را در چارچوب هفته سوم لیگ برتر قضاوت خواهد کرد. بهناز آبک کمک داور دوم دیدار تیم‌های رایزکو صفادشت و مس رفسنجان خواهد بود. این دیدار در چارچوب هفته ششم سوپرلیگ فوتسال باشگاه های کشور برگزار خواهد شد.

در مسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور طاهره کشتیرانی ناظر داوری تیم‌های مهر عظام تهران و نوا آمل خواهد بود. طاهره کشتیرانی همچنین ناظر داوری دیدار تیم‌های آوا آباندخت البرز و فولاد هرمزگان هم را بر عهده خواهد داشت..

علیرضا طاهرخانی هم قضاوت دیدار تیم‌های مس سونگون و داماش گیلان را در چارچوب هفته چهاردهم لیگ یک بر عهده دارد و مجتبی قاسمی هم کمک دوم او خواهد بود.

یک برد و یک باخت فوتسالیست‌های البرز در لیگ یک جوانان

تیم فوتسال باتیس البرز در ادامه مسابقات لیگ یک به مصاف رقبا رفت و در دور برگشت مسابقات لیگ یک فوتسال جوانان کشور تیم باتیس البرز در بازی نخست خود با نتیجه ۲ بر یک از سد نماینده خمینی شهر گذشت. نماینده استان در دومین بازی خود با نتیجه چهار بر یک بازی را به پردیس بافق واگذار کرد. تیم باتیس در سومین بازی خود به مصاف قایقران تکاب خواهد رفت.

رقابت‌های لیگ یک فوتسال جوانان کشور در سالن یادگار امام الوند در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha