• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: مردمی‌سازی
  • کد خبر: 1402090805487
  • خبرنگار : 71505

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور:

جوانان موتور پیشران افزایش پیشرفت در مدیریت شهری کشور هستند

جوانان موتور پیشران افزایش پیشرفت در مدیریت شهری کشور هستند

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور با اشاره به اقدامات تحولی جوانان در شهرهای کشور که نقطه امید قلمداد می شود، گفت: جوانان موتور پیشران افزایش پیشرفت در مدیریت شهری کشور هستند.

سید سجاد انوشه در گفت‌وگو باایسنا در تشریح پیشرفت‌های محقق شده در حوزه مدیریت شهری کشور به ایسنا، گفت: امروز در حوزه مدیریت شهری شهرداری‌هایی را مشاهده می کنیم که شرایط ایده آلی را داشته و در خدمت رسانی نوآوری دارند؛ البته در برخی نقاط در شهرداری هایی نیز مشکل داریم.

وی افزود: در دهه گذشته با الگوهای مختلف شهرداری‌ها برخورد داشته ایم؛ اما اغلب شهرداری ها در کشور در مسیر تأمین مالی با الگوهای مختلف پیش می روند تا شهر را از این طریق اداره کنند و در حقیقت این حرکت به سمت تأمین مالی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

وی ادامه داد: ورود جوانان به شهرداری ها تحول بزرگی را رقم زده است؛ این موضوع با توجه به تأکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید رییس جمهوری باعث شده است تا ورود شهرداران جوان ما را با شهرهایی مواجه کند که شاید کم جمعیت باشند، ولی اتفاقاتی در آنها شکل گرفته که در کلان شهرها هم شاهد این اقدامات نیستیم که در حقیقت نقطه امید و پیشرفت است.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور تصریح کرد: به طور مثال  شهرداری در شهری با جمعیت کم، توانسته با ارائه ۵ خدمت فرصت اقتصادی مطلوب فراهم کند و در بازگشت این دستاورد به سود رسیده و امروز دیگر نیازمند کمک اقتصادی سازمان شهرداری‌ها نیست و این همان امیدی است که با حضور جوانان در مجموعه شهرداری‌ها موجب ایجاد پیشرفت می شود.

وی ادامه داد: به این ترتیب اقدامات و اتفاقاتی با حضور جوانان رقم می خورد که تعجب آور است؛ لذا بی تردید در مدیریت شهری کشور پیشرفت رقم خورده است و با سرعت بیشتری نسبت به قبل این پیشرفت محقق خواهد شد و موتور پیشران آن جوانان هستند و تلاش سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور نیز در جهت فراهم کردن زمینه مشارکت شهرداران در کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha