• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402090805571
  • منبع : روابط عمومی برنامه

بهترین ویژگی شهید احمدی روشن، ولایت‌مداری بود

بهترین ویژگی شهید احمدی روشن، ولایت‌مداری بود

رحیم احمدی روشن اظهار کرد: بهترین ویژگی شهید مصطفی احمدی روشن، بُعد ولایت مداری او بود و همواره توجه کاملی به منویات و خواسته های مقام معظم رهبری برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران و فخر ایران اسلامی داشت.

به گزارش ایسنا، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در گفتگو با برنامه «عصر مقاومت» رادیو مقاومت اظهار کرد: پس از شهادت این شهید، با حماسه بزرگ دشمن شکنی توسط جوانان مملکت که در رأس آنها دانشجویان، سپاهیان و بسیجیان بودند، ایجاد شد. پس از شهادت او، احساس کردیم در مقابل هر قطره از خون شهید خداوند عنایت کرده و میلیون‌ها نفر مانند مصطفی در مقابل استکبار جهانی قد علم کردند.
 
وی تفاضای تغییر رشته برخی از دانشجویان و ادامه تحصیل در رشته فیزیک هسته‌ای را خاطره ای فراموش نشدنی دانست و گفت: این خاطره موجب افتخار خانواده بود که اگر تنها فرزند ذکور خانواده در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و افتخارات مردم دادیم، خداوند میلیون‌ها نفر مانند ایشان را به ما تقدیم کرد.
 
پدر شهید مصطفی احمدی روشن پیرامون ویژگی‌های این شهید بزرگوار خاطرنشان کرد: بهترین ویژگی شهید، بُعد ولایت مداری او بود و همواره توجه کاملی به منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران و فخر ایران اسلامی داشت. به تعبیر مقام معظم رهبری، شهید احمدی روشن و امثال آنها بودند که ثابت کردند ما نیز در علم پیشرفت کرده‌ایم. شهید سلیمانی نیز در یکی از فرمایشات خود بیان کرده که یکی از شئونات عاقبت بخیری هر کس آن است که تحت فرمان رهبری معظم انقلاب باشد و شهید مصطفی احمدی روشن مصداق بارز این جمله بود.
 
پدر شهید احمدی روشن در ارتباط تلفنی با رادیو مقاومت خطاب به مردم غزه و فلسطین بیان کرد: آنها راه پیموده شده ملت بزرگ ایران اسلامی را تازه آغاز کرده‌اند. با گذشت ۴۴ سال از جنگ ۸ ساله دفاع مقدس که می‌توان آن را جنگ جهانی سوم دانست چرا که تمام دنیا برای شکستن اقتدار ایران و انقلاب اسلامی هم پیمان شده بودند، مردم همچنان پشت انقلاب خود هستند. مردم مقاوم غزه نیز پس از ۷۵ سال که زیر سلطه استکبار جهانی و صهیونیست غارتگر بودند، امروز به این نتیجه رسیدند که هزینه مقاومت بسیار کمتر از سازش است. کسانی که با اسرائیل سازش می‌کنند هزینه بالایی می‌پردازند.
 
وی همچنین ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی برای این ملت اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی تمام ارکان استکبار جهانی به ویژه صهیونیست را به لرزه درآورده و آنها نمی‌دانند چگونه با این جریان کنار بیایند. شروع فروپاشی دولت کودک‌کش صهیونیستی آغاز شده و امید می‌رود با پیروزی ملت اسلامی خاتمه یابد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha