• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402090805593
  • خبرنگار : 50034

مدیرعامل شرکت بیمه نوین:

سرمایه‌های مردم در شرکت‌های بیمه‌ای چرخه اقتصادی کشور را فعال می‌کند

سرمایه‌های مردم در شرکت‌های بیمه‌ای چرخه اقتصادی کشور را فعال می‌کند

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت بیمه نوین و نماینده شرکت‌های بیمه با بیان اینکه بیمه با پشتیبانی و خرید ریسک صنعت و فعالیت‌های اقتصادی، اجازه می‌دهد فعالان اقتصادی بزرگ بدون دغدغه فعالیت کنند، گفت: سرمایه‌های مردم در شرکت‌های بیمه‌ای در بخش تولید فعال شده و به چرخه اقتصادی کشور، کاهش تورم و افزایش تولید کمک می‌کند.

حسین کریم‌خان‌زند چهارشنبه ۸ آذر در همایش صنعت بیمه استان همدان به نمایندگی از شرکت‌های بیمه، با بیان اینکه صادرات و واردات با بیمه ارتباط دارد، اظهار کرد: بعضی از فعالیت‌های اقتصادی مانند واردات یا صادرات باید بیمه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه اطمینان، آرامش و آسایش که صنعت بیمه به افراد جامعه می‌دهد باعث می‌شود با آرامش بیشتری به فعلیت و حیات خود ادامه دهند، تصریح کرد: در حال حاضر صنعت بیمه با وجود تحریم‌های ظالمانه، تمام هواپیماها و کشتی‌ها را تحت پوشش بیمه قرار داده است.

کریم‌خان‌زند با بیان اینکه ۲۰ میلیون نفر بیمه شده درمان و عمر و حادثه در کشور وجود دارد، افزود: حدود یک و نیم میلیارد بار در سال شرکت‌های بیمه خسارت پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در تمام تصادفات رانندگی دیه و غرامت پرداخت می‌شود که منجر به آرامش افراد جامعه می‌شود، اظهار کرد: هیچ اجباری در خرید بیمه‌نامه‌ها به جز شخص ثالث وجود ندارد اما تمام فعالان شرکت بیمه به مردم مراجعه می‌کنند و بیمه آتش‌سوزی، زلزله و شخص ثالث را به مردم توضیح می‌دهند و در این زمینه فرهنگ‌سازی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین با بیان اینکه طبق مصوبات تمام افرادی که انشعابات برق و گاز دارند تحت پوشش بیمه قرار دارند، ادامه داد: شرکت‌های بیمه وقتی می‌توانند خدمات بهتر ارائه دهند که قوانین به نحوی باشد که مردم به خرید بیمه تشویق شوند.

وی با تأکید بر اینکه مردم برای اینکه آرامش داشته باشند باید از درآمد بر مالیات آنها کسر شود، تصریح کرد: متأسفانه هزینه‌های افراد برای خرید بیمه به غیر از بیمه عمر، جزو هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محسوب نمی‌شود و ما امیدواریم مجلس و نمایندگان به این موضوع توجه کنند.

کریم‌خان‌زند از مسئولان خواست مردم را به خرید بیمه‌های عمر تشویق کنند و بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بیمه عمر این است که در زمان حیات سرمایه را به بیمه شده برمی‌گردانند.

وی با بیان اینکه بیمه‌های مستمری و عمر به افزایش چرخه اقتصاد کشور، کاهش تورم و افزایش تولید کمک می‌کند، گفت: سرمایه‌های مردم در شرکت‌های بیمه‌ای در بخش تولید فعال شده و به چرخه اقتصادی کشور، کاهش تورم و افزایش تولید کمک می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha