• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402090805640
  • منبع : نمایندگی همدان

فرمانده انتظامی استان همدان:

پلیس و بیمه در جهت پیشگیری از تصادفات تعامل داشته باشند

پلیس و بیمه در جهت پیشگیری از تصادفات تعامل داشته باشند

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اگر تعامل بهتری با بیمه در جهت پیشگیری از تصادفات رقم بخورد و بیمه در عرصه پیشگیری از تصادفات، تأمین زیرساخت‌های جاده‌ای چه درون‌شهری و چه برون‌شهری و اقدامات پیشگیری‌کننده و فرهنگ‌سازی صحیح حوزه ترافیک ورود کند، شاهد خسارات خیلی کمتری خواهیم بود.

سردار سلمان امیری چهارشنبه ۸ آذر در همایش صنعت بیمه استان همدان، اظهار کرد: پلیس و بیمه از خیلی از جهات در امنیت‌بخشی به جامعه و ایجاد استقرار نظم و امنیت هم‌جهت و هم‌سو هستند و یک هدف را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه هدف پلیس ایجاد، برقراری و حفظ امنیت است که بیمه هم در بسیاری از این ابعاد کمک می‌کند و در همین راستا وظایفی را بر عهده دارد، افزود: اگر امنیت را از منظر کلی به بُعد ذهنی یا همان بُعد روانی یا امنیت واقعی تقسیم کنیم، می‌بینیم جامعه بیمه در این مسیر گام‌های خوبی برداشته و اقدامات خوبی در پیش‌رو دارد.

امیری با بیان اینکه افراد با بیمه خود، خانه و ماشین از تهدیدات ذهنی در امان خواهند بود چراکه بیمه باعث می‌شود امنیت و آرامش روانی جامعه حفظ شود، خاطرنشان کرد: اگر در بعضی از عرصه‌ها بیمه ورود و اقدامات پیشگیرانه داشته باشد، می‌تواند در برقراری امنیت واقعی مؤثر باشد و بسیاری از اتفاقات رخ ندهد.

وی به ابعاد دیگر امنیت شامل امنیت اخلاقی، اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی نیز اشاره کرد و گفت: بیمه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پیشگیری از بسیاری از موارد فوق و ناامنی‌ها و هم در ایجاد امنیت نقش بی‌بدیلی دارد.

امیری با اشاره به اینکه پلیس برای حفظ صحنه‌های تصادف جزو نخستین نفراتی است که حاضر می‌شود و بخش اعظمی از ارتباطات ما با بیمه در حوزه تصادفات است، یادآور شد: در تشخیص کروکی‌های جعلی که بعضاً سوءاستفاده‌کننده‌هایی می‌آیند و می‌خواهند اتفاقاتی را رقم بزنند، پلیس نقش بسیار مؤثری دارد.

وی بیان کرد: اگر نگاهی به آمار تصادفات درون و برون شهری و فوتی‌ها و مصدومان ناشی از آن بیندازیم، هر سال عده زیادی از عناصر خدمتگزار و سرمایه این ملت چه از قشر جوان و چه زن یا مرد در طول سال مصدوم و یا فوت و خانواده‌های آنها دچار مشکلات زیادی می‌شوند و بیمه در این ارتباط هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: اگر تعامل بهتری با بیمه در جهت پیشگیری از تصادفات رقم بخورد و بیمه در عرصه پیشگیری از تصادفات، تأمین زیرساخت‌های جاده‌ای چه درون‌شهری و چه برون‌شهری و اقدامات پیشگیری‌کننده و فرهنگ‌سازی صحیح حوزه ترافیک ورود کند، شاهد خسارات خیلی کمتری خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha