• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090805695
  • منبع : بازار

زیباترین لبخندها با دکتر مسیح کاویان

زیباترین لبخندها با دکتر مسیح کاویان

دکتر مسیح کاویان، یک پزشک دندانپزشکی برجسته و متخصص با تجربه ای چشمگیر در زمینه تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و لیزر است. ایشان در سال ۱۳۷۸ از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شده و در دانشکده دندانپزشکی به تخصص دندانپزشکی عمومی پرداختند. با اخذ مدرک تخصصی در این حوزه، به عنوان یک پزشک با توانمندی های استثنایی در ارائه خدمات دندانپزشکی شناخته شدند.

تاریخچه تحصیلی دکتر مسیح کاویان

به گزارش ایسنا به نقل از سایت دندانپزشکی کاویان، پس از اتمام دوره تخصصی دندانپزشکی عمومی، در سال ۱۳۸۵ بورد تخصصی رشته ترمیمی را در همان دانشکده دریافت کردند. دکتر کاویان در راستای توسعه تخصص های خود و بهره گیری از فرصت های آموزشی بین المللی، در دانشگاه آخن آلمان مشغول تحصیل شدند. در نهایت با تلاش های فراوان و استعداد درخشان، در سال ۱۳۹۳ مدرک فلوشیپ در رشته لیزر در دندانپزشکی را از این دانشگاه دریافت و رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

اگر نیاز به مشاوره ویژه جهت دریافت خدمات ( لمینت دندان ) دارید کلمه داخل پرانتز را کلیک کنید

 دستاوردهای دکتر  مسیح کاویان

یکی از دستاوردهای بزرگ دکتر کاویان، دریافت فلوشیپ در زمینه لیزر در دندانپزشکی از دانشگاه آخن آلمان بوده که ایشان را به عنوان مدرس رسمی این دانشگاه در ایران در زمینه لیزر در دندانپزشکی تایید کرد. ایشان همچنین به عنوان عضو Editorial Board Reviewer در مجله معتبر " Lasers in Dental Science " منصوب شده و بیش از ۲۰ مقاله در این مجله منتشر کرده اند. همچنین مقالات ارزشمند دیگری نیز در مجلات معتبر دندانپزشکی از دست دکتر کاویان منتشر شده است.

دکتر مسیح کاویان به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت امروزه اینچنین محبوب و پرطرفدار است. به هر حال، یکی از ویژگی هایی که یک دندانپزشک زیبایی باید آن را داشته باشد استفاده از متریال مرغوب و البته تکنیک های جدید و بروز است. این که دندانپزشک حرفه ای باشد و با علوم زیبایی شناختی بهترین لبخند بیگانه نباشند را هم نباید از یاد برد. دکتر مسیح کاویان ۱۶ سال سابقه درخشان در دندانپزشکی دارد.

خدمات زیبایی دندان

خدمات زیبایی دندان که شامل لمنیت دندان، بلیچینگ و کامپوزیت و ایمپلنت دندان می شود را شما باید در مطب دندانپزشکی ماهری مانند دکتر مسیح کاویان انجام دهید. به این دلیل که مهارت، تخصص و تجربه عوامل بسیار کلیدی برای انتخاب دندان پزشک به شمار می آیند. امروزه مانند قدیم نیست که مردم با خدمات این چنینی آشنایی نداشته باشند. به هر حال، صفحات اینترنت به شما کمک می کنند تا اطلاعات کاملی در مورد نحوه انجام خدمات و تبحر دندان پزشک مورد نظر را کسب کنید.

زیباترین لبخندها با دکتر مسیح کاویان

همان طور که گفته شد، خدمات زیبایی دندان شامل لمینت، بلیچینگ و لیزر دندان و .... می شوند که دکتر مسیح کاویان این خدمات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کلینیک خود ارائه می دهد. بسیاری از مراجعه کنندگان اتفاق نظر دارند که دکتر کاویان به این دلیل که به تخصص و تجربه خود تکیه می کند، می تواند در کمترین زمان بهترین درمان را ارائه داده و با قیمت مناسب، هرگونه دغدغه فکری بابت هزینه را از روی دوش مراجعه کننده خود بردارد. در کلینیک دندانپزشکی دکتر کاویان استفاده از تکنولوژی پیشرفته و به روز برای رفاه هرچه بیشتر بیماران به چشم می آید که در این بین، می توان گفت هدف اصلی وی ایجادی لبخندی رضایت بخش و زیبا است.

ارتباط با کلینیک دندانپزشکی دکتر مسیح کاویان

درخواست مشاوره رایگان : ۰۹۰۱۶۰۳۷۷۷۷

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آدرس می توانید همین حالا کلمه ( کلینیک دندانپزشکی کاویان ) را داخل گوگل سرچ کنید و از طریق وب سایت رسمی کلینیک www.kavian.dentist  با ما در تماس باشید

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha