• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090805723
  • منبع : بازار

لباس بارداری ضد امواج (اشعه) راه حلی نوین برای جلوگیری از آسیب به جنین

لباس بارداری ضد امواج (اشعه) راه حلی نوین برای جلوگیری از آسیب به جنین

سال های سال بود که بانوان باردار دچار سقط جنین می شدند، با اینکه از نظر پزشکان همه شرایط نرمال و بدون مشکل به نظر می رسید. این موضوع با گسترش تجهیزات الکترونیک علی الخصوص موبایل و شبکه تلفن همراه روز به روز بیشتر شد و حتی بر میزان به دنیا آمدن نوزادان که دارای نواقص مادرزادی بودند، افزوده شد.

به گزارش ایسنا شرکت فناور پارس شیلد، بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش، پژوهشگران به دلیل این امر پی برند و آن امر چیزی نبود جزء: امواج الکترومغناطیسی! این امواج به ظاهر آسیب ناپذیر در واقع حدس اصلی برای وقوع چنین حوادثی بودند که با ابداع اداوت و لباس‌هایی از جمله لباس بارداری ضد امواج الکترومغناطیس توانستند به رابطه بین محافظت در برابر امواج و کاهش میزان سقط جنین پی ببرند.

حال سوال اساسی این است که این امواج چطور موجب سقط جنین و یا آسیب به بافت سلولی جنین می شود؟

امواج الکترومغناطیسی پیرامون ما نه دیده می‌شوند و نه به یکباره بر روی بدن و بافت سلولی ما تاثیر می گذارند. عدم لمس این امواج موجب شده است که بسیاری از افراد در معرض، نسبت به اهمیت و میزان تاثیرگذاری آن کم توجه و یا بعضا بی توجه باشند.

حال آنکه بانوان باردار و جنین نوزاد آنان به شدت نسبت به این امواج تاثیر پذیرند، علت این امر بدین شرح است که:  امواج الکترومغناطیسی از طریق اثرگذاری و ایجاد اختلال در بافت سلولی بدن به مرور زمان موجب اختلال در رشد این سلول ها و در نهایت مرگ سلولی می شود. حال جنین نوزاد به دلیل عدم تکمیل و قوام بافت سلولی شان بیش از هر موجود زنده ای در برابر این امواج آسیب پذیر هستند.

لباس بارداری ضد امواج (اشعه) راه حلی نوین برای جلوگیری از آسیب به جنین

راه حل ایمن سازی و کاهش خطرات امواج الکترومغناطیسی بر جنین نوزاد

در سال های اخیر در کشورهای توسعه یافته جهت ایمن سازی و کاهش خطرات ناشی از امواج بر جنین و مادر باردار، از محصولاتی مانند: لباس بارداری ضد اشعه که به آن لباس بارداری ضد امواج نیز اطلاق می شود و هم چنین شکم بند های بارداری ضد امواج الکترومغناطیس.

در کشور ما نیز شرکت فناور پارس شیلد، اقدام به مهندسی معکوس و تولید نمونه های آمریکائی محصولات فوق کرده با بهترین کیفیت کرده است.

نحوه عملکرد لباس بارداری و شکم بند بارداری ضد امواج الکترومغناطیس

 در بافت پارچه مورد استفاده در این محصولات از الیاف نقره به میزان ۴۵% استفاده شده است، که این میزان الیاف نقره به راحتی کلیه امواج الکترومغناطیس محیط پیرامون مان را تا ۹۹.۹۹% دفع کرده و مانع برخورد امواج بر شکم مادر باردار و جنین نوزاد او می شوند.

میزان الیاف نقره بکار رفته در محصولات این شرکت ۱۰% بیشتر از سایر نمونه های داخلی می باشد، که همین امر موجب بهبود خاصیت دفع امواج این محصولات گشته است. بانوان باردار می توانند ُلباس بارداری و شکم بند بارداری ضد امواج را در هر مکان، چه در داخل منزل و یا چه در محل کار به راحتی پوشیده و استفاده نمایند. همچنین این محصولات در عین سبک و خنک بودن به راحتی قابل شستشو می باشند.

لباس بارداری ضد امواج (اشعه) راه حلی نوین برای جلوگیری از آسیب به جنین

کلام آخر و نتیجه گیری

امواج الکترومغناطیس در محیط زندگی و کار ما روز به روز در حال افزایش است، بنابراین ما همانطور که در برابر سایر عوامل آسیب زا به بدن مان مراقبت‌های لازم را داریم، بایستی بهداشت امواج را نیز رعایت نمائیم. این امر برای بانوان باردار که جنین شان در برابر این امواج می تواند آسیب پذیرتر باشند، امری است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha