• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402090805786
  • خبرنگار : 50649

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع):

بسیجیان در تمام عرصه‌ها به عنوان جهادگر حضور داشته باشند

بسیجیان در تمام عرصه‌ها به عنوان جهادگر حضور داشته باشند

ایسنا/فارس فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به نقش بسیج در تأمین امنیت کشور گفت: بسیجیان در همه عرصه‌ها به عنوان جهادگر باید حضور داشته باشند تا عدالت را برقرار و جامعه را سالم نگه دارند.

عباس قره‌خانی امروز، ۸ آذرماه در همایش اقتدار بسیجیان حوزه فاطمیون که با موضوع «دانا شو، توانا شو» و با حضور ۳۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه در دانشگاه پردیس فرهنگیان برگزار شد، با بیان اینکه بسیجی شده‎ایم که انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم، گفت: بسیجیان باید برای ظهور، زمینه حکومت امام زمان (عج)  و منجی عالم بشریت را آماده کنند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان یک بسیجی باید به وعده خدا معتقد باشیم و برای پیروزی حق علیه باطل جهاد کنیم، یادآور شد: در راه خداوند کار کردن و جهاد کردن، استقامت و امتحان پس دادن می‌خواهد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با تأکید بر اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها به عنوان جهادگر باید حضور داشته باشند تا عدالت را برقرار و جامعه را سالم نگه دارند، گفت: بسیجیان افرادی هستند که همیشه باید از وجود خود بگذرند تا این انقلاب همیشه پا برجا بماند و کسی جز بسیجی نمی‌تواند از وجود خود بگذرد.

وی خطاب به بسیجیان اضافه کرد: اگر ایران امنیت دارد و مردم مظلوم فلسطین را حمایت معنوی می‌کند، به خاطر وجود شما بسیجی‌ها است و شما باید بسیجی بمانید و بدانید که مردم و کودکان غزه در خط مقدم درحال جنگیدن و جان دادن هستند.

قره‌خانی با بیان اینکه مردم غزه به امید اینکه انقلاب اسلامی به رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور بسیجیان فریادرس آنان خواهد بود، در حال مقاومت هستند، افزود: رژیم منحوس صهیونیستی آن قدر زبون است که با یک گردان از جبهه مقاومت شکست می‌خورد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز با اشاره به اینکه تکلیف مهم بسیجیان این است که حرم و کشورشان ایران را حفظ و نگهداری کنند، بیان کرد: اسرائیل و دشمن تلاش می‌کند که ایران که به عنوان حرم اصلی انقلاب اسلامی است را از درون نابود کند اما به برکت وجود بسیجیان این اقدامات آنان منجر به شکست خواهد شد.

وی تصریح کرد: بسیجی بودن با یک جا نشستن تعارض دارد و شما بسیجی‌ها باید دست در دست با ولایت همگام با انقلابمان آماده شوید و در ظهور امام زمان (عج) نقش داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از فرماندهان پایگاه‌های فعال همچنین از ۴۵نفر از فعالان قرآنی نیز با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

بسیجی بایدتفکربسیجی داشته باشد"ایثارگرباشد"مردم دارباشد.