• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402090805835
  • خبرنگار : 50130

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان تاکید کرد:

لزوم حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه‌روزی در بیجار

لزوم حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه‌روزی در بیجار

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان بر حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار تاکید کرد.

علی نوری، امروز چهارشنبه در بازدید از ساختمان موقوفه امامیه که برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفته است، بر حمایت همه جانبه از طرح پیشنهادی جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت مولدسازی زیرساخت های موجود است و در این راستا از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه در ساختمان موقوفه امامیه حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در جلسه رفع موانع تولید شهرستان بیجار برای این مهم مصوبه ای در نظر خواهیم گرفت و در صورت برآورد هزینه توسط جهاددانشگاهی، برای اختصاص بودجه نیز همکاری لازم را به عمل خواهیم آورد.

اکبر اسدی، رییس جهاددانشگاهی استان کردستان نیز در این بازدید، با اشاره به همت این نهاد برای تاسیس درمانگاه شبانه روزی و ایجاد پایگاهی برای غربالگری سرطان برست در بیجار، گفت: نبود درمانگاه در این شهرستان، وجود ساختمان وقفی متناسب با فعالیت های درمانی در مرکز شهر و همت و تجربه جهاددانشگاهی، لزوم تاسیس یک درمانگاه متناسب با علم روز را دو چندان کرده است.

وی ضمن اشاره به پیگیری دریافت موافقت اصولی از معاونت درمان علوم پزشکی استان، خاطرنشان کرد: تایید استحکام بنا توسط نظام مهندسی و اختصاص اعتبارات استانی به منظور تعمیر و تجهیز ساختمان درمانگاه، روند اجرایی شدن طرح را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

لازم به ذکر است، در سفر یک روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان به شهرستان بیجار که با هدف رفع موانع تولید انجام شد، شرکت های شیرین کام صدف گروس، سلامت شیرین گروس سبز، آریان فیلتر، کابل کنترل سپهر، پایا روجا، جوتیار صنعت زرین گروس و ابداع صنعت هوشمند بیجار از واحدهای فناور مستقر در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی بیجار نیز مورد بازدید قرار گرفتند و برای رفع مشکلات این واحدها قول مساعد داده شد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha