• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402090805842
  • خبرنگار : 50039

نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای گلستان:

فرهنگ بهره‌مندی از مزایای بیمه در سطح جامعه نهادینه شود

فرهنگ بهره‌مندی از مزایای بیمه در سطح جامعه نهادینه شود

ایسنا/گلستان در نخستین روز از هفته بیمه و همزمان با سراسر کشور، «زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان به صدا درآمد.

نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای گلستان چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲، در آیین متمرکز نواخته شدن زنگ بیمه در مدارس استان که به شکل نمادین در مدرسه شهید سرافراز حبیب الله ملک بخش بهاران گرگان برگزار شد، اظهار کرد: برای ترویج صنعت بیمه، می‌توان با آموزش به دانش‌آموزان، فرهنگ بهره‌مندی از مزایای بیمه را در سطح جامعه به خصوص در میان جامعه دانش‌آموزی نیز نهادینه کرد.

محمد کاملی با بیان اینکه «بیمه» منجر به آرامش، آسایش و همچنین رفاه برای آینده جامعه می‌شود، ادامه داد: یکی از مهترین رشته‌های بیمه برای دانش‌آموزان که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است «بیمه عمر و مستمری» بوده که با تهیه این «بیمه نامه» هم بیمه شده دارای پوشش عمر و حوادث قرار گرفته و هم پس‌اندازی برای آینده دارد.

وی با تأکید بر اینکه گنجاندن مفاهیم بیمه در متون درسی از الزامات است، افزود: یکی از اقشار بسیار مهم جامعه که تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

مدیر بیمه دی در استان گلستان با اشاره به اینکه ایثار و از جان گذشتگی و از همه مهمتر نثار خون پاک شهیدان سرافراز میهن، کشورمان را بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: این افتخار بزرگ نصیب شرکت بیمه دی شده که خانواده‌های معظم و معزز ایثارگران را تحت پوشش بیمه قرار دهد.

وی برگزاری آیین به صدا درآمدن زنگ بیمه در مدارس را اقدامی تأثیرگذار برای تقویت حس کنجکاوی دانش‌آموزان و پرسش‌گری برای آگاهی یافتن آنها دانست و اضافه کرد: امروز جوامع جهانی نهایت بهره‌مندی را از مزایای بیمه دارند و اکثر شهروندان آنها از مزایای بیمه‌ها آگاهی دارند که باید در کشور به این سمت حرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، در آیین امروز از خانواده شهید سرافراز «حبیب الله ملک» که مدرسه مذکور به نام این شهید بزرگوار مزین است تقدیر بعمل آمد.

پس از پایان آیین، بسته‌های هدیه از سوی بیمه دی به همه دانش‌آموزان اهدا گردید و با طرح سؤال با موضوع بیمه به ۳ نفر از دانش‌آموزان هدایائی ویژه اهدا شد.

انتهای رپرتاژ

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha