• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090805876
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) :

نقش دانشگاه در حل مسائل کشور سبقه طولانی دارد

نقش دانشگاه در حل مسائل کشور سبقه طولانی دارد

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) گفت: نقش دانشگاه در حل مسائل کشور سبقه طولانی دارد.

احمدرضا مظاهری امروز هشتم آذرماه در دیدار رئیس بنیاد نخبگان لرستان، اظهار کرد: نقش دانشگاه در حل مسائل کشور سبقه طولانی دارد، اما در سال‌های اخیر به‌ویژه بعد از تأکیدات مقام معظم رهبری، دانشگاهیان، محققان و نخبگان ایرانی بیش از گذشته در میدان حل مسئله حضور یافتند و اعتماد به حوزه علم و تا حدودی مرجع شدن آن در جامعه افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) در این بستر تلاش می‌کند ضمن افزایش ارتباط با صنایع مختلف، طرح‌ها و برنامه‌هایی را در راستای تحقق شعار دانشگاه که دانشگاه فرصت‌آفرین و جامعه‌محور است، اجرا کند.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: این دانشگاه‌ در توافق با صنعت تلاش می‌کند در راستای حل مسئله‌های صنعتی لرستان و به‌ویژه شهرستان بروجرد گام بردارد که خروجی آن، به نفع صنعت است.

مظاهری اضافه کرد: نمایشگاه هفته پژوهش با حضور اساتید، دانشجویان، شرکت‌های تولیدی، خدماتی، صنعتی، فناور و دانش‌بنیان، در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) برپا شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه مشاوره و حل مشکلات شرکت خودروسازی فردا موتور توسط اعضای هیات علمی گروه مکانیک دانشگاه و همچنین رفع عیوب ماشین‌آلات بافندگی نساجی بروجرد توسط اساتید گروه مهندسی برق و دانشکده فنی و مهندسی انجام شده است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) ادامه داد: در نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه آیت‌الله بروجردی دانشکده‌ها دستاوردهای خود را در قالب دانشکده فنی و مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه ارائه می‌دهند.

مظاهری اظهار کرد: همچنین در این هفته تعداد ۳۰ کارگاه و نشست تخصصی با حضور اساتید برگزار خواهد شد و از پژوهشگران برتر دانشگاه و صنعت، تقدیر می‌شود.

وی همچنین در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش، از ارائه مشاوره و حل مشکلات شرکت خودروسازی فردا موتور توسط اعضای هیات علمی گروه مکانیک دانشگاه و همچنین از رفع عیوب ماشین‌آلات بافندگی نساجی بروجرد توسط اساتید گروه مهندسی برق و دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha