• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402090805988
  • خبرنگار : 50405

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

کاهش فرزندآوری می‌تواند بنیان خانواده را ضعیف کند

کاهش فرزندآوری می‌تواند بنیان خانواده را ضعیف کند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در سخنانی به کاهش تعداد فرزندان در خانواده‌ها اشاره و بیان کرد: این امر می‌تواند بنیان خانواده را ضعیف کند، چرا که کاهش تعداد فرزند موجب کم شدن حمایت‌های خویشاوندی در آینده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عدیده امروز، هشتم آذر در اختتامیه چهارمین جشنواره گوهر فاطمی پدافند هوایی مشهد که در سینما قدس برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تمام تحولات عصر دیجیتال، در جامعه ایرانی خانواده یک رکن بسیار مهم است که باید در حفظ آن کوشا باشیم. خانواده مؤثرترین و نخستین هسته انسانی است و ورود انسان به اجتماع و پیشرفت وی در آینده در پرتوی تعالی خانواده شکل بهتری به خود خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، وی به کاهش تعداد فرزندان در خانواده‌ها اشاره و بیان کرد: این امر می‌تواند بنیان خانواده را ضعیف کند، چرا که کاهش تعداد فرزند موجب کم شدن حمایت‌های خویشاوندی در آینده می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق مهمترین رکن رضایت از زندگی در عصر جدید را مربوط به وجود خانواده دانست و خاطرنشان کرد: مراقبت از نهاد خانواده موضوعی است که نه فقط مورد توجه خانواده‌ها، بلکه باید مورد توجه نهادهای اجتماعی و دیگر نهادها نیز باشد.

همچنین امیر سرتیپ دوم علی خلیل‌آبادی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور نیز در بخش دیگری از این مراسم، ضمن قدرانی از متولیان این جشنواره، با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش والای اسلامی مورد تاکید است، عنوان کرد: همگی ما بر اساس دستورات اسلامی وظیفه داریم به ترویج این ارزش معنویی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی زندگی‌ها را به سمت ویرانی می‌برد، افزود: امروز بی‌حجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی است که دامن‌گیر جامعه است. حجاب در لغت به معنای مانع رسیدن، پوشیدن و منع کردن است. حجاب امری فطری و ذاتی است و حیای درونی انسان سبب می‌شود که عفاف و حجاب داشته باشد. در این مراسم که با حضور خانواده‌های کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد، از نفرات برتر جشنواره گوهر فاطمی با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha