• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402090805993
  • خبرنگار : 50039

برگزاری سومین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی گرگان

برگزاری سومین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی گرگان

ایسنا/گلستان رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان از برگزاری سومین دوره مسابقات مهیج اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان خبر داد.

مرتضی عباسی عصر چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات برگزاری برگزاری سومین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور پرداخت و اظهار کرد: این رقابت‌ها با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان گلستان در پیست اختصاصی جمعه بازار خودرو صادق گرگان «ترمینال شرق سابق» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی دو روز «۹ آذر ماه ویژه بانوان و ۱۰ آذر ماه ویژه مردان» از ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود، ادامه داد: در این دوره ۸۲ اتومبیلران «۱۵ خانم و ۶۷ آقا» از ۲۲ استان ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان با تأکید بر اینکه به برندگان این دوره کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد، افزود: مسابقات در پنج کلاس برگزار و خودروها دو ساعت پیش از مسابقه وارد پیست شده و تست فنی به روی آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌ها در بخش بانوان در منفی ۱۵۰۰ سی سی و مثبت ۱۵۰۰ سی سی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در بخش بانوان ۲ اتومبیلران از استان گلستان شرکت خواهد کرد.

عباسی رقابت در بخش مردان را منفی ۱۵۰۰ سی سی، مثبت ۱۵۰۰ سی سی و کلاس آزاد عنوان کرد و گفت: در بخش مردان نیز ۲ شرکت‌کننده از استان گلستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه دو راند پیش از این دوره به میزبانی تهران در پیست آزادی برگزار شده است و راند چهارم این رقابت‌ها در جزیره کیش برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در بخش مردان صاحب عنوان شویم.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان، استان‌های تهران و البرز را صاحب نام در این رشته عنوان کرد و توضیح داد: بانوان استان گلستان طی چند هفته اخیر تمرین خود را آغاز کرده‌اند و اگر با همین جدیتی که تمرین می‌کنند، ادامه دهند، می‌توانند در آینده‌ای نزدیک سکوهای قهرمانی را از آن خود کنند.

وی در خصوص چگونگی حضور تماشاگران در این رقابت‌ها، گفت: علاقمندان می‌توانند با حضور در محل برگزاری این رقابت‌ها به شکل رایگان از این ورزش مهیج بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۰۹:۱۰

سلام و عرض خسته نباشی خدمت شما، خواهشا خبر برگذاری همایش رو با ادرس محل برگذاری اعلام کنید، ممنونم🙏