• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402090805994
  • خبرنگار : 50463

لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

فرار مس از چادرملو با کمک تیر دروازه

فرار مس از چادرملو با کمک تیر دروازه

ایسنا/یزد در چهاردهمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور تیم‌های چادرملوی اردکان و مس کرمان، مقابل یک دیگر صف آرایی کردند که این دیدار پر هیجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در چارچوب برگزاری چهاردهمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور از ساعت ۱۴ عصر امروز، چهارشنبه، هشت آذرماه تیم قدمت‌دار فوتبال ایران یعنی مس کرمان و تیم چادرملو اردکان که دومین سال حضور خود در فوتبال را تجربه می‌کند و نتایج خوبی را تا اینجای لیگ گرفته در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد به مصاف یک دیگر رفتند.

همانطور که از قبل پیش بینی می‌شد دیدار این دو تیم جذاب و تماشایی رقم خورد و در ۳۲ «خشایار زبرجد» بازیکن مس کرمان با یک استارت فوق العاده و تماشایی خود را تا محوطه جریمه چادرملو رساند و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند تا این بازی با هیجان دو چندانی پیگیری شود.  

دقیقه ۳۷ موقعیت فوق العاده خطرناک بازیکنان چادرملو در برابر دروازه خالی مس کرمان به اوت رفت تا فریاد حسرت هزاران تماشاگر این دیدار در ورزشگاه طنین انداز شود.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و مس کرمان در دقیقه ۳۹ باز هم توسط «خشایار زبرجد» به دومین گل خود رسید.

چادرملو که تمایلی به پذیرفتن شکست در نیمه اول این دیدار نداشت، تنها سه دقیقه بعد از گل مس یعنی در دقیقه ۴۲ برروی ارسال توپی بلند در محوطه جریمه مس و با ضربه سر «سیدعلی یحیی‌زاده» اختلاف را به یک گل رساند.

هرچند که مس در وقت‌های پایانی نیمه اول سومین گل خود را به ثمر رساند، اما در اتفاقی بحث برانگیز داور مسابقه گل سوم مس کرمان را پس از لحظاتی به دلیل آفساید مردود اعلام کرد تا در نهایت نیمه اول بازی با برتری دو بر یک به سود مس کرمان به پایان رسید.

در نیمه دوم مالکیت توپ و میدان در اختیار شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو اردکان بود؛ و در نهایت در دقیقه ۵۵ با شوت از راه دور «هادی حبیبی نژاد»  گل دوم و مساوی تیم چادرملو به ثمر رسید.

چادرملو که در بازی های قبلی خود اثبات کرده بود می‌تواند بازی باخته را به برد تبدیل کند از حملات خود دست نکشید و اواخر نمیه دوم ضربه سر «محمد بلبلی» بازیکن چادرملو به تیر دروازه مس برخورد کرد تا با خوش شانسی دروازه شاگردان «اکبر محمدی» برای سومین بار باز نشود.

در پایان هفته چهاردهم و با احتساب این نتیجه چادرملو اردکان با ۲۹ امتیاز همچنان صدرنشین است و خیبر خرم آباد با ۲۸ امتیاز و پس از آن فجرسپاسی با ۲۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

نتایج و برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ یک به شرح زیر است:

سه‌شنبه، ۷ آذر
مس سونگون ۲ - ۱ داماش گیلان
نفت مسجدسلیمان ۳ - ۱ نفت و گاز گچساران
پارس جنوبی جم ۲ - ۱ خوشه طلایی اردبیل

چهارشنبه، ۸ آذر
آریو اسلامشهر ۱ -  ۰ شهرداری آستارا
خیبر خرم‌آباد ۳ - ۰ خلیج فارس ماهشهر
چادرملو اردکان ۲ - ۲ مس کرمان
مس شهربابک ۰ - ۰ فجرسپاسی
شهرراز شیراز ۰ - ۰ سایپا
استقلال ملاثانی ۲ - ۲ دریای بابل

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha