• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402090806047
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دست خالی مدافع قهرمانی برابر اصفهانی‌ها/گیتی صدر جدول را نشانه رفت

دست خالی مدافع قهرمانی برابر اصفهانی‌ها/گیتی صدر جدول را نشانه رفت

ایسنا/اصفهان تیم والیبال گیتی‌پسند در دیداری نفس‌گیر شهداب یزد را شکست داد و ۳ امتیاز دیگر دشت کرد.

تیم والیبال گیتی‌پسند در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر والیبال در خانه از شهداب، مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل پذیرایی کرد و در نهایت یک ماراتن نفس‌گیر به ۳ امتیاز شیرین دست یافت تا همچنان فولاد صدرنشین را تعقیب کند.

گیتی این دیدار را با ترکیب هومن باقری، مرصاد آقاجانی، سعید آقاجانی، علی زارع، رمضان صحبتی، آرمین رنجبر و مهران توانا آغاز کرد و از سوی دیگر تندروان، سرمربی شهداب از مهره‌های کلیدی همچون مهدی مهدوی، رادوسلاو پاراپانوف، محمد ولی‌زاده، مسعود غلامی، سینا نیک‌پور، میثم صالحی و محمدرضا حضرت‌پور برای استارت این رقابت جذاب بهره برد.

شاگردان عقیلی پس از عملکرد خیره‌کننده در ۷ هفته ابتدایی لیگ، برای تثبیت جایگاهشان در رده دوم جدول پرقدرت به میدان آمدند و دست اول را با حساب ۲۵ بر ۲۱ به نام خود ثبت کردند.

ست دوم با برتری مهمان یزدی همراه بود و توانستند با اختلاف ۶ امتیازی پیروز شوند.

اما دو دست بعدی را گیتی‌ها به بازی برگشته و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برتری ۳ امتیازی برابر شهدابِ پرمهره و مدافع قهرمانی به پیروزی رسید تا همچون روی مدار خوب خود نتیجه بگیرد.

صدر جدول را نشانه گرفته‌ایم

 سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از برتری مقابل شهداب یزد اظهار کرد: خوشحالم که هواداران ما شاهد یک بازی جذاب بودند، والیبال اصفهان در حال نزدیک شدن به جایگاه واقعی خود است، با توجه به تمریناتی که داشتیم، توانستیم بازی رو به جلویی را به نمایش بگذاریم.

وی‌ افزود: بازیکنان بسیار عالی کار کردند، تدابیری که داشتیم به نحو احسن پیاده شد، در کنار چند بازیکن جوان و باتجربه کار خود را ادامه می‌دهیم و صدر جدول را نشانه گرفته‌ایم.

عقیلی تصریح کرد: تیم شهداب از کادر با تجربه‌ای برخوردار است، بازیکنان ملی‌پوش دارد و تیم قابل احترامی است، بازی خوبی انجام دادند اما تیم ما در تاکتیک تیمی‌ نمایش خیلی خوبی داشت و توانستیم نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

 غافل‌گیر شدیم

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد نیز پس از شکست مقابل گیتی‌پسند اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و همه از این بازی لذت بردند، گیتی‌پسند تیم جنگنده‌ای است که تا لحظه آخر پا پس نمی‌کشد.

وی‌ افزود: برای این بازی آماده بودیم اما در قسمت‌هایی از بازی غافل‌گیر شدیم، روی کاغذ بهتر از حریف‌ بازی کردیم اما همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده نیست.

تندروان تصریح کرد: می‌دانم که هواداران یزدی ناراحت هستند، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم، می‌توانست نتیجه‌ای دیگری امروز رقم بخورد و در ست سوم شرایط خوبی‌ داشتیم اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش ایسنا، گیتی‌پسند با این پیروزی به هفتمین برد خود دست یافت و ۲۰ امتیازی شد تا تنها یک امتیاز با تیم فولاد سیرجان، صدرنشین این رقابت‌ها فاصله داشته باشد.

در حاشیه این دیدار مهدی مهدوی کاپیتان شهداب و سعید عقیلی سرمربی گیتی‌پسند کارت زرد دریافت کردند. رضا رضایی از شهداب و مهدی رضایی از گیتی‌پسند نیز کارت قرمز گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha