• چهارشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402090806055
  • خبرنگار : 30189

واکنش رئیس سازمان اوقاف به سخنان محمود کریمی

واکنش رئیس سازمان اوقاف به سخنان محمود کریمی

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگوی کوتاهی به سخنان اخیر محمود کریمی مداح اهل بیت درباره امامزاده علی‌اکبر چیذر واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در همین زمینه اظهار کرد: سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهدا و در خدمت مجالس اهل بیت علیهم‌السلام است و ما هم خود را خدمتگزار مردم و عاشقان امام حسین (ع) می‌دانیم و ذاکر اهل‌بیت جناب آقای حاج محمود کریمی را نیز دوست می‌داریم و احترام ذاکران اهل بیت(ع) را بر خود لازم می‌دانیم.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف برای تمامی امامزادگان دفترچه برنامه و بودجه تدوین کرده و در جایی که امامزاده فاقد نذورات باشد از محل عواید موقوفات بودجه لازم پیش‌بینی خواهد شد.

خاموشی یادآور شد: برنامه و بودجه بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر علیه السلام نیز تدوین شده و آماده تحویل به هیئت امنا محترم این امامزاده است.

براساس این گزارش، محمود کریمی چند روز قبل با گلایه از اوقاف شمیرانات، گفته بود که احتمال دارد یکی از شلوغ‌ترین هیات‌های کشور از امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر خداحافظی کند.

در ادامه می‌توانید توضیحات و گلایه محمود کریمی را بشنوید:

در همین راستا اداره اوقاف شمیرانات نیز به این گلایه محمود کریمی واکنش نشان داد که می‌توانید در اینجا بخوانید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۲۳:۵۴

کم با اعتقادات مردم بازی کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۰۱:۲۸

خوب نذورات را جمع کنن و بدهند به اوقاف تا اوقاف ول کنه آخه یکی نیست به رییس اوقاف بگه درآمد امامزاده چرا باید برای اوقاف باشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۰۱:۳۶

سلام به نظر انسان های ارزشی مثل اقای کریمی باید حفظ شوند ومسولین نسبت به انتقاد دنبال چاره باشند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۰۱:۴۲

جناب خاموشی هم به مداحان احترام میگذارد هم مجبور هست موقوفه را در اختیار بگیرد که مسئولیتش بر گردن ایشان است.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۰۷:۳۲

باسلام آقای کریمی دربسته مطالبی را بیآن نمودند و وقتی گفت خود شهدا هم راضی نیستن اینطوری بازم خدا خیرش بده آقای کریمی را مداح اهل بیت بامیکروفونی که در دست دارد اگر بخواهند میتوانم هدف و رسالت شهدا را بیان کنن که همان برقراری قسط و عدالت در جامعه میان حاکمین و مردم است شهدا برای پست ومقام نرفتن شهید شوند برای اقامه قسط وعدل بود ولی ایالات درجامعه واقعان اینطوری است قضاوت باشما

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۰:۲۴

خیلی دلشون بخواد استاد اونجا بخونن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۹ ۱۲:۴۹

هراتفاقی افتاده بی دلیل نبوده اول تحقیق کنیم خوب بشنویم که دچارپیش داوری وقضاوت بیجانشیم. گناه دیگرون رو راحت نشوریم. ضمنا هرمداحی سرجای خودش محبوب و صاحب مستمعه لطفا بعضی مداحو رو براکوبیدن حاج محمودوامثالهم بزرگترجلوه ندیدم.تقوا تقوا تقوا....

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۰۰:۳۹

خب حالا معنی همه این حرفا یعنی چی؟ حرف حساب اوقاف چیه؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۰۳:۵۴

خدا رو شکر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۱:۰۵

آقام حسین(ع)به هیچکی نیاز نداره نه کریمی نه منطقه یک

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۱:۱۴

حاج محمود عزیز، هم تریبون داری، هم طرفدار داری، هم بانی دست به جیب، هم وکیل زرنگ فراوونه، هم نماینده مجلس قانون عوض کن پیدا میشه، الان گیرتون کجا هست حاجی؟ پس ما یه لا قباها چی بگیم!؟