• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090906115
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول:

ولایت مداری شاخصه همه شهدا است

ولایت مداری شاخصه همه شهدا است

ایسنا/لرستان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ولایت مداری شاخصه همه شهدا است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام قلندری هشتم آذرماه در همایش فاطمه در آینه بسیج و جبهه مقاومت، اظهار کرد: ولایت‌پذیری مهمترین مبحث و شاخصه ولایت مداری و ولایت مداری هم مهمترین شاخصه همه شهدا بوده که خداوند بهترین حالات روحی را به آنان اعطا فرموده است.

وی اخلاص در عمل را یکی از خصیصه‌ها و شاخصه‌های یک انسان متقی دانست و تصریح کرد: کار خالصانه انجام دادن برای رضای خداوند برای ما انسان‌ها بسیار سخت بوده و باید اهل دل بود تا به مقام اخلاص در عمل رسید که نتیجه‌اش همین تعالی روح است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: بخیل‌ترین افراد کسانی هستند که اسم پیامبر را بشنوند و صلوات نفرستند.

بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این همایش با اشاره به پروژه‌های عمرانی و دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: طی این مدت ۶۵ پروژه عمرانی تکمیل شده و به‌طور میانگین هر ۱۰ روز یک پروژه به بهره‌برداری رسیده است.  

وی تصریح کرد: علاوه بر آن و از مجموع ۸۵ پروژه جدید و در دست اقدام دانشگاه، ۱۵ پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند و ما بیش از هر دستگاه اجرایی دیگری پروژه عمرانی (تکمیل شده) در استان داشته‌ایم که عملکرد خوبی را نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: سه پروژه مهم استانی از جمله ابر پروژه بیمارستانی نیایش خرم‌آباد با ۶۰۰ تخت بیمارستانی، یکی از این پروژه‌های عمرانی دانشگاه است که از درصد پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند.

دلفان از خرید و نصب تجهیزات بیمارستانی با توجه به نظام سطح‌بندی خدمات در سطح استان، تحول در نیروی انسانی و راه‌اندازی فاز دوم رادیوتراپی خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

وی در بحث اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی زیادی داشته‌ایم و در بحث دندانپزشکی به خودکفایی رسیده‌ایم و امید است در سایر بخش‌ها به این امر مهم دست‌یابیم.

گفتنی است، در این همایش مذهبی از دکتر حمیدرضا فولادوند و دکتر کامران آزادبخت، دو نفر از بسیجیان دانشگاه به نمایندگی از بسیجیان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha