• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402090906259
  • خبرنگار : 50604

استاندار گلستان:

پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه موکد شهدا بود/ دنیا از وحدت ما می‌هراسد

پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه موکد شهدا بود/ دنیا از وحدت ما می‌هراسد

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش همه شهدای دفاع مقدس است، گفت: به طور قطع ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راه سعادتمندی قدم برمی‌دارد.

اولین اجلاسیه زنان شهید اهل سنت کشور امروز پنجشنبه ۹ آذر ماه با  حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور در شهرستان بندرترکمن در حال برگزاری است.

استاندار گلستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: طبق آیات و روایات اسلامی کسانی که در راه خدا کشته می شوند، زنده هستند و نزد خدا روزی می خورند.

وی بیان کرد: هدف ما از برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور این است که  وحدت شیعیان و اهل سنت در ایران عزیزمان را به گوش جهانیان برسانیم.

زنگانه با اشاره به اینکه ملت ایران از همه اقوام و مذاهب شهدای بزرگی تقدیم انقلاب کرده که همگی آنها چراغ راه ما بوده و نخواهند گذاشت مسیر هدایت را گم کنیم، گفت: پیروزی و حمایت از ولایت فقیه تاکید همه شهدا بوده و ما نباید در این راه کوتاهی کنیم.

استاندار گلستان بیان کرد: در کشور ۹۲۰ شهیده زن اهل سنت داریم که از ۳۸ شهیده گلستانی ۱۴ نفر شیعه و ۲۴ نفر اهل سنت هستند که برای پاسداشت خون شهدا، اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در استان گلستان برگزار شده است.

وی نشان دادن وحدت و همدلی ذیل این اجلاسیه به کل ایران و جهان و همچنین گفتمان‌سازی ایثار و فداکاری زنان مسلمان ایرانی با رویکرد وحدت بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف اجلاسیه دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پس از امام خمینی (ره) سکان جمهوری اسلامی را در دست گرفته و  پرچم دار پیشرفت و تعالی در کشور است و قطعا کشور با رهنمودهای ایشان مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، استان گلستان در اولین اجلاسیه زنان شهید کشور میزبان خانواده‌های شهدا و جانبازان و مسئولان ۱۴ استان کشور است.

برگزاری نمایشگاه «ریحانه‌های حماسه ساز» که نماد آیین و فرهنگ اهل سنت است، همچنین رونمایی از تمبر یادبود اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور با همکاری اداره پست در سطح ملی و رونمایی از کتاب «لاله‌های ساحل شهر خزر» از جمله برنامه های مهم این اجلاسیه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha