• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402090906394
  • خبرنگار : 50589

بازخواست تراکتور بابت شعار تماشاگران

بازخواست تراکتور بابت شعار تماشاگران

باشگاه تراکتور بابت شعار تماشاگرانش بازخواست شد.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه تراکتور، به دنبال گزارش ناظر و داور بازی دیدار دو تیم تراکتور و فولاد خوزستان از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال مبنی بر «سر دادن شعارهای غیر اخلاقی و غیر ورزشی توسط تماشاگران منتسب به تراکتور،» این باشگاه باید تا ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۵:۰۴

خجالت بکشید. معنای مثل معرف تورکی که میگه. یارو خار را در چشم دیگران تشخيص می‌دهد ولی تیر چوبی را در چشم خویش نمی بیند! و این همان خبر سازی و خبر پراکنی شماست. و خیلی خوب همه رسانه های فارسی در مورد تورکها هماهنگ هستند! بهتر است شما به فحاشی های تیم های دردانه تان توجهی بکنید. بعد اگر خجالت نمی کشید! که متاسفانه خجالت نمی کشید؟ در مورد تراکتور قلم به دست بگیرید. وقتی شما می گویید شعار غیر اخلاقی در تبریز، خواننده بازی های تیم‌های تهران و اصفهان و رشت را به خاطر می آورد؟ در حال که شعارهای تبریز جدا از فحاشی های پایتخت سیاسی و اقتصادی و گردشگری ایران است.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۵:۵۰

چرا یکی نیس که بگه چه شعاری دادیم، من خودم ورزشگاه بودم ,فقط یا تشویق کردیم یا انتقاد از مدیران و بازیکنا، هیچییییی همین

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۷:۱۹

در بازی‌های پیروزی و استقلال همیشه شعارهای توهین‌آمیز قومی و زبانی علیه تماشاگران تراکتور می‌دهند. هیچوقت برخورد نکردید و اصلا هم مطرح نمی‌کنید. باز هم برنامه‌ای برای مانع شدن و جلوگیری از بازی‌های تراکتور دارید.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۱ ۱۳:۴۱

همینکه تیم یه بازی می بره حاشیه سازی فدراسیون پنج ستاره با اعوان و انصارش شروع میشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۱ ۱۵:۳۰

هوادار تراکتور بودن اعصاب پولادین و صبر ایوب می خواهد. این یک جنگ است نه فوتبال. یک طرف جنگ یعنی فدراسیون همۀ ابزارها را در اختیار دارد و تراکتور و هوادار طرف بی دفاع این جنگ هستند.