• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090906431
  • خبرنگار : 50225

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز خبر داد

کارخانه تولید کمپوست در اهواز راه‌اندازی می‌شود

کارخانه تولید کمپوست در اهواز راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز از استارت ساخت کارخانه تولید کمپوست خبر داد.

محمود ثابت‌قدم در دوازدهمین نشست تخصصی مدیران و روسای سازمان‌های مدیریت پسماند کلانشهرهای کشور که امروز (۹ آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در دو سال اخیر مجموعه اقداماتی در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز انجام و شرایط نسبت به گذشته بهتر شد که به روزرسانی قراردادهای رفت و روب، خرید تجهیزات و ماشین‌آلات، خرید کارخانه بازیافت نخاله به ارزش ۲۲ میلیارد تومان، اورهال کارخانه پردازش سازمان پسماند و ایجاد و تکمیل سلول شماره ۲ برخی از این اقدامات هستند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به دیگر اقدامات در دست اجرا در حوزه مدیریت پسماند اهواز، افزود: شهرداری اهواز سال‌ها قصد داشت کارخانه تولید کمپوست را راه‌اندازی کند که این اتفاق رخ نداد اما امسال در قالب سه پروژه این کار را استارت زده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز بیان کرد: در خصوص سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب نیز پروژه‌ای تعریف شده است تا ساختمانی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی احداث و قفسه‌ها بهسازی شود که کار در حال انجام است.

وی افزود: از پایان سال گذشته اپلیکیشن هوشمند بهروب برای جمع‌آوری زباله‌های خشک از مبدا فعالیت خود را در اهواز آغاز کرده و تاکنون نتایج خوبی به دست آمده است و رضایت نسبی داریم. البته باید برای استفاده از این ظرفیت توسط شهروندان، از تبلیغات استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۰۸:۴۱

سلام کاش میشد پوست میوه و تره بار رو از خانه ها جمع آوری کرد تا به زباله تبدیل نشود بیشترین زباله در بخش خانواده همین‌ها هستن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۰:۴۲

سلام لطفا در رسانه ها بیشتر در مورد ان گفتگو شود و یک بخشودگی اب یا گاز به این اشخاص برای ترغیب و تشویق لحاظ شود که نفع وسودش خیلی بیشتر از ان بخشودگی برای ابادانی کشوراست !و دیگران نیز ترغیب میشوند ورسیدن به هدف قطعا در بلند مدت جواب خواهد داد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۰ ۱۸:۰۲

امیدوارم این طرح مثل مترو و ترافیک اهواز مبتلا نشه نه فقط برای تبلیغات شورا باشه