• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402090906489
  • منبع : نمایندگی گیلان

در حاشیه سفر سه روزه انجام شد:

بازدید اعضای شورای شهر تالش از تاسیسات مدیریت پسماند مشهد

بازدید اعضای شورای شهر تالش از تاسیسات مدیریت پسماند مشهد

ایسنا/گیلان رئیس شورای اسلامی شهر تالش در حاشیه بازدید از تاسیسات مدیریت پسماند مشهد گفت: در عرصه های مختلف برای رفع مشکلات شهر باید از نمونه های موفق الگوبرداری شود.

رئیس و عضو شورای اسلامی و کارشناس پسماند شهرداری تالش به همراه شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر، کارشناسان پسماند شهرداری های استان گیلان و مدیرکل امور شهری استانداری گیلان در یک سفر سه روزه به مشهد از سایت مدیریت پسماند شهرداری مشهد بازدید کردند.

بهزاد پورپناه، رئیس شورای اسلامی شهر تالش در حاشیه این بازدید با اشاره به شاخصه های موفقیت شهر مشهد در مدیریت پسماند اظهار کرد: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، جلب مشارکت شهروندان و راه اندازی صنایع تبدیلی از امتیازات و دلایل اصلی موفقیت شهرداری مشهد در بخش پسماند است.

 وی با بیان اینکه باید در عرصه های مختلف برای رفع مشکلات شهر باید از نمونه های موفق الگوبرداری شود، افزود: امروزه مدیریت صحیح و نگاه سرمایه ای در حوزه های گوناگون سبب شده تا بخش خصوصی با فرصت سازی و بهره گیری از آن نسبت به توانمندسازی مستمر خود تلاش کند و در کنار آن نیز به ارائه خدمات به جامعه بپردازد.

بازدید اعضای شورای شهر تالش از تاسیسات مدیریت پسماند مشهد

همچنین فیروزه اردویی، عضو شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به نقش ویژه مشارکت شهروندان و گروه های مردم نهاد در تبیین مقوله تفکیک زباله اظهار کرد: دیدگاه شورای شهر همواره بر این است تا از اقداماتی که ضامن سلامت شهروندان به ویژه در حوزه پسماند است حمایت کند.

 وی افزود: یکی از مباحث مهم جریان ساز در این حوزه، فرهنگسازی برای اجرای فراگیر تفکیک زباله از مبدا است که با برنامه ریزی اصولی می تواند در جامعه نهادینه شود.

بازدید اعضای شورای شهر تالش از تاسیسات مدیریت پسماند مشهد

در این بازدید اعضاء شورای اسلامی شهر و کارشناس شهرداری تالش از کارخانجات تولید گرانوله، بازیافت کاغذ، بازیافت پلاستیک، کارخانه کمپوست، کارخانه بازیافت لاستیک، مجموعه تولید کود ورمی کمپوست، نیروگاه بیوگاز، کارخانه بازیافت زباله الکترونیک و مراکز مبادله و ماشین آلات بخش پسماند شهرداری مشهد بازدید کردند.

گفتنی است این سفر سه روزه از عصر روز سه شنبه ۶ آذرماه آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha