• جمعه / ۱۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090906491
  • منبع : بازار

دانلود قسمت ۳ سریال دفتر یادداشت کامل و مستقیم

دانلود قسمت ۳ سریال دفتر یادداشت کامل و مستقیم

قسمت ۳ سریال دفتر یادداشت کامل و مستقیم برای دانلود قرار گرفت. سریال دفتر یادداشت قسمت سوم از جمعه ساعت ۱۲ ظهر در دسترس قرار میگیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، سریال دفتر یادداشت قسمت سوم با ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری است. رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، داریوش کاردان، آزیتا حاجیان، کاظم سیاحی و سوگل خلیق از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

دانلود قسمت ۳ سریال دفتر یادداشت کامل و مستقیم

دانلود قسمت سوم سریال دفتر یادداشت

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال دفتر یادداشت

نحوه دانلود قسمت سوم دفتر یادداشت

برای دانلود، کافیست بر روی یکی از لینک های بالا که در ابتدای مطلب قرار گرفته است کلیک کنید و سپس کیفیت دلخواه را از زردفیلم انتخاب می کنید. پس از آن شما موفق به خرید قانونی این سریال می شوید.

خلاصه داستان قسمت سوم سریال دفتر یادداشت

ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آن‌ها ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.  پرونده‌ای که ورود آن‌ها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتباً همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد و… دفتر یادداشت اولین تجربه بازیگری رضا عطاران در سریال نمایش خانگی پس از ۱۰ سال می‌باشد.

نقد و بررسی قسمت ۳ دفتر یادداشت

رضا عطاران که به آقای گیشه معروف است حضورش در هر فیلم و سریالی فروش بسیار بالایی دارد حالا در سریال دفتر یادداشت بعد از ۱۵ سال در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است. با توجه به ژانر کمدی و اجتماعی سریال «دفتر یادداشت»، این سریال به عنوان یک گزینه سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای تماشاگران علاقه‌مند به سریال‌های کمدی می‌تواند بسیار جذاب و پرطرفدار باشد.

بازیگران سریال

رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص ، مریم سعادت با حضوری درخشان ازشمسی فضل الهی، و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال دفتر یادداشت

قسمت سوم این سریال کمدی جمعه 10 آذر منتشر می شود و پس از آن قسمت های دیگر جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از زردفیلم پخش می شود.  تعداد قسمت این سریال حدود 15 قسمت است که در مراحل تدوین ممکن است دچار تغییرات شود. شما می توانید برای دانلود فیلم و سریال های کمدی بیشتر بر روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود سریال کمدی

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha