• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۹
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402090906538
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تسلیحات دفاعی ما با نمونه های خارجی پیشرفته برابری می کند

تسلیحات دفاعی ما با نمونه های خارجی پیشرفته برابری می کند

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد خود اتکایی و خود کفایی را راهبرد اصلی نیروهای مسلح در برابر بیگانگان دانست و گفت: طعم شیرین امنیت کام مردم را به شیرینی کشانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از مرکز کنترل و فرماندهی حضرت ولیعصر (عج) این نیرو اذعان داشت: راهبرد نظامی و سیاست دفاعی کشورمان عملا به گسترش امنیت پایدار در سراسر مرزهای کشورمان تبدیل شده است.

سرتیپ صباحی فرد، اظهار داشت: در ماه های اخیر پیشرفت های تحسین برانگیزی در زمینه ارتقای علوم پدافندی صورت گرفته و نقاط ضعف و کمبودهایی که در زمینه تسلیحات دفاعی داشتیم کاملا برطرف و یقینا با نمونه های خارجی پیشرفته برابری می کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته در زمینه بروز رسانی فناوری موشکی و پهپادی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و همواره سهم پدافند هوایی از قدرت بازدارندگی کشورمان روندی مثبت و روبه رشد داشته است.

وی افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی را گامی مثبت در عرصه بین المللی و رویارویی با قدرت های برتر دنیا دانست و گفت: طعم شیرین امنیت کام مردم را به شیرینی کشانده است.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به اینکه اعمال تحریم ها تا حدی چرخه پیشرفت در حوزه های مختلف را کند و تحت شعاع قرار داده و عملا هزینه دستیابی به فناوری های بروز را چند برابر کرده است، تصریح کرد: خود اتکایی و خودکفایی راهبرد اصلی نیروهای مسلح در برابر بیگانگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۴

با سلام واحترام خواهش میکنم اگر از قدرت باز دارندگی مطمئن هستید انتقام سرداران عزیز و پاسداران جان برکف ودانشجویان عزیزمان را بگیرید من عددی نیستم ولی وقتی می‌شنوم عزیزی از کشورمان شهید می‌شود خیلی ناراحت میشم البته من از سیاست جنگ چیزی یدام

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۰۹:۱۸

امیر وطن پرستی و مظلومیت شما از چهره شما میباره کسی غلط میکنه بخواد به شما چپ نگاه کنه شما همه تو قلب مردم ایران جادارین