• پنجشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402090906606
  • خبرنگار : 50283

سرپرست فرمانداری خمام:

بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است

بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان خمام گفت: بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است که نیاز به تبیین دارد و نبود آگاهی از این بیمه باعث شده قشر وسیعی از جامعه از آثار و مزایای مفید این بیمه دور باشند.

امروز پنج شنبه ۹ آذرماه یزدان شعبانی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان با حسن آدمیت، سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در محل دفتر کار فرماندار دیدار و گفت‌وگو کردند.

یزدان شعبانی در این دیدار اظهار کرد: بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر به دنبال گسترش چتر بیمه اجتماعی در استان است تا اشخاص واجد شرایط در ایام بازنشستگی حقوق مناسبی داشته باشند.

حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام نیز اظهار کرد: بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است که نیاز به تبیین دارد و نبود آگاهی از این بیمه باعث شده قشر وسیعی از جامعه از آثار و مزایای مفید این بیمه دور باشند و با فعالیت بیشتر کارگزاری‌ها و همکاری شوراها، دهیاران و دستگاه های اجرایی موجب افزایش دانش بیمه‌ای جامعه هدف شده و افراد با آگاهی بیشتری به صندوق جهت عضویت مراجعه می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان خمام همچنین میز خدمت جهادی با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین و روسای ادارات در  روستای برمچه بالا از بخش مرکزی شهرستان برگزار شد.

بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است

در این رویداد که در میان استقبال مردم برگزار شد، در راستای تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم، آدمیت سرپرست فرمانداری به همراه معاون فرماندار، مسئولان و روسای ادارات شهرستان و مسئولان بخش مرکزی خمام پای صحبت مراجعین نشسته و ضمن ارائه مشاوره، پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم بودند.

آدمیت ضمن تقدیر و تشکر از مردم و همچنین مسئولان و مدیران دستگاه اجرایی اظهار کرد: این نوع فعالیت های جهادی و در میدان بودن است که بین مردم و مسئولین وحدت و صمیمیت ایجاد می کند.

بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است

همچنین هر یک از مسئولان شهرستان و روستا، توضیحاتی را در خصوص مشکلات مطرح شده در این روستا بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha