• جمعه / ۱۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402091006736
  • خبرنگار : 50295

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان:

جشنواره بین‌المللی پانتومیم به‌صورت دائمی برگزار شود

جشنواره بین‌المللی پانتومیم به‌صورت دائمی برگزار شود

ایسنا/زنجان دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان گفت: شهر زنجان در حال حاضر دارای جشنواره بین‌المللی است و باید بتوانیم به صورت دائمی این جشنواره را برگزار کنیم.

ساسان قجر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم در زنجان، اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی پانتومیم شهر زنجان در سطح خود و در حد توان استان خیلی خوب برگزار شد و کیفیت اجراهای شرکت‌کننده در این رویداد خیلی خوب بود.

وی افزود: استقبال عالی از جشنواره پانتومیم صورت گرفت و استقبال صورت گرفته خارج از تصور ما بود. همچنین جلساتی نیز در خصوص برگزاری دوره سوم این جشنواره نیز برگزار شده است.

این مسئول درباره برگزاری دور سوم جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان، تصریح کرد: جلساتی برای برگزاری دور سوم این جشنواره نیز برگزار شده است. جشنواره متعلق به زنجان و دائمی است، امیدواریم مسئولان به فکر این رویداد باشند و ردیف بودجه‌ای در نظر بگیرند تا هر سال این اتفاق در زنجان رخ دهد.

عضو سازمان جهانی مایم و دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان، ادامه داد: در واقع شهر زنجان در حال حاضر دارای جشنواره بین‌المللی است و باید بتوانیم به صورت دائمی این جشنواره را برگزار کنیم و شاهد افزایش تعداد تیم‌های خارجی در دوره‌های بعدی جشنواره باشیم.

قجر با اشاره به تاثیر برگزاری جشنواره بین‌المللی پانتومیم بر جامعه هنری، خاطرنشان کرد: برگزاری هر رویداد هنری تاثیرات خاص خود را در جامعه چه از نگاه عمومی و تاثیر بر روی مردم شهر و چه تاثیر بر روی بچه‌های آن هنر خواهد داشت، به این صورت که هنرمندان با دیدن سطح کارها و کیفیت، برای افزایش کیفیت کار خود نیز تلاش بیشتری می‌کنند. همچنین برگزاری این رویداد بین‌المللی موجب شده خیلی از افراد به کار در پانتومیم علاقه‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha