• جمعه / ۱۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402091006804
  • خبرنگار : 50604

امام جمعه گرگان:

کسانی بر کرسی مجلس بنشینند که توان حل مشکلات را داشته باشند

کسانی بر کرسی مجلس بنشینند که توان حل مشکلات را داشته باشند

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات گفت: افرادی که توانایی حل مشکلات را دارند باید سکان مجلس را به دست بگیرند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به زندگینامه « حر ریاحی » یکی از یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا اظهار کرد: از قضاوت کردن در مورد افراد پرهیز کنید زیرا ممکن است انسانی که امروز کار ناشایستی را مرتکب شده در روزهای بعد تغییر کرده و به راه راست هدایت شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس در روز دهم آذرماه و روز مجلس گفت: این روحانی بزرگ همواره در برابر استعمارگران خارجی و عوامل فریب خورده داخلی آنها ایستادگی می‌کرد به همین دلیل این شخصیت بزرگ را بارها تبعید کرده و سرانجام در روز دهم آذر و با دهان روزه او را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به فرموده معمار کبیر انقلاب مجلس در رأس امور قرار دارد و مردم باید بر اساس مصلحت کشور افراد اصلح را انتخاب کنند.

خطیب جمعه گرگان، شجاع بودن، پیروی از دستورات ولایت فقیه، قبول داشتن اصل نظام و کارآمد بودن را از ویژگی‌های مهم فرد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی برشمرد و  افزود: افرادی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده که دلسوز بوده و توان حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی را داشته باشند.

نورمفیدی با بیان اینکه ورود موفقیت آمیز ناوشکن دیلمان در هفته گذشته در آب‌های دریای خزر اتفاق مهمی بود، گفت: ورود این ناوشکن به آب‌های خزر نمایشی دیگر از اقتدار نیروی دریایی کشور و برای دفع خطرات احتمالی دشمنان امری مهم و ضروری بود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به روز دانشجو در تاریخ ۱۶ آذر نقش دانشجویان را پیشبرد اهداف کشور بسیار مهم دانست و افزود: دانشجویان باید موقعیت کشور را درک کرده و برای رفع مشکلات کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب قدم بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha