• جمعه / ۱۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402091006935
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

لیگ برتر والیبال بانوان:

روز خوب والیبالِ نصف‌جهان/اصفهانی‌ها رکورد سایپا را شکستند

روز خوب والیبالِ نصف‌جهان/اصفهانی‌ها رکورد سایپا را شکستند

ایسنا/اصفهان در هفته ششم لیگ‌برتر هر دو نماینده اصفهان در والیبال بانوان توانستند به پیروزی دست یافته و جایگاهشان در جدول را بهتر کنند.

هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با دو دیدار برای نمایندگان اصفهان همراه بود که در حساس‌ترین بازی این هفته سایپایی‌های مدعی میزبان سپاهان بودند. سپاهانی‌ها که با یک امتیاز کمتر پس از سایپا در جایگاه دوم جدول قرار گرفته بودند، برای رسیدن به صدر نیازمند پیروزی برابر نماینده تهران بودند.

دختران طلایی اصفهان در دو ست ابتدایی توانستند راحت‌تر به پیروزی برسند، اما ست سوم با برتری میزبان تهرانی آغاز شد و ادامه یافت که دختران اصفهان توانستند با چند تعویض به بازی برگردند و دوباره خودشان را برای پیروزی آماده کنند.

به این ترتیب سپاهان با یک برد قاطع ۳ بر صفر نوار شکست‌ناپذیری سایپا را قطع کرد و صدرنشین جدول لیگ بانوان شد.

فریبا صادقی، سرمربی تیم سپاهان در خصوص این دیدار، اظهار کرد: تیم سایپا یک تیم پرمهره و خوب است و انتظار دیداری پایاپای با این تیم را داشتیم. خوب تمرین کردیم و آنالیز مناسبی انجام دادیم تا ضمن پیروزی، ۳ امتیاز این دیدار را به دست آوریم. انصافا تیم سایپا هم در این دیدار خیلی خوب بود.

از سوی دیگر ذوبی‌های جوان در پنجمین دیدارشان به مصاف مس رفسنجان رفتند و توانستند دومین پیروزیشان را جشن بگیرند و در رده چهارم جدول بایستند.

میترا شعبانیان، سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص این دیدار تصریح کرد:بازی خوبی بود با اینکه لیبروی یک تیم ذوب‌آهن کسالت داشت و پاسور اصلی تیم هم در اوایل ست سوم آسیب دید، خوشبختانه بچه‌های جوان و جایگزین توانستند به تیم کمک کنند. بچه ها بازی به بازی بهتر شدند و خدا را شکر به هماهنگی و خودباوری رسیدند و امیدوارم که در بازی‌های بعدی هم بهتر عمل کنند.

وی افزود: از نظر روانی به این برد نیاز داشتیم و از مسئولین باشگاه ذوب آهن به‌ خاطر حمایت‌ها ‌از حوزه بانوان تشکر می‌کنم، امیدوارم شرایط در دور برگشت بهتر از این رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، هفته آینده در یکی از دیدارهای جذاب هفته هفتم، سپاهان و ذوب‌آهن در دربی والیبالی اصفهان به مصاف هم خواهند رفت و سپاهان در صورت پیروزی قهرمان نیم فصل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha