• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402091106968
  • خبرنگار : 50604

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

گلستانی‌ها برای مدافع حرم آل الله سنگ تمام گذاشتند

گلستانی‌ها برای مدافع حرم آل الله سنگ تمام گذاشتند

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان "شهید تولی" را پرچمدار دفاع از حرم آل الله دانست و گفت: این شهید عزیز جزو اولین رزمندگانی بود که به سوریه اعزام شد تا فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک بگوید.

 سردار ملک علی شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا شامگاه جمعه ۱۰ آذر، در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم استان شهید حاج غلامعلی تولی اظهار کرد: مردم گلستان امروز از گالیکش تا گرگان برای استقبال با پیکر مطهر شهید تولی سنگ تمام گذاشتند و تا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه شهید تولی جزو اولین رزمندگانی بود که به سوریه اعزام شد تا پرچمدار دفاع از حرم آل الله باشد و فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک بگوید، گفت: قطعا حضور این شهید باعث خیر و برکت در استان گلستان خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا ادامه با بیان اینکه این شهید والامقام در شرایطی به شهادت رسید که یک عالم به دنبال سرنگونی دولت سوریه و شکل گیری حکومت داعش بود و تنها کسی که صراحتا با این جریان استکباری مخالف کرد، رهبر فرزانه انقلاب بود، افزود: امروز ما می‌بینیم خیلی از مخالفین حکومت سوریه و حامیان داعش به زباله‌دان تاریخ ریخته شده‌اند.

ملک‌شاهکویی تصریح کرد: شهید تولی در عین گمنامی در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بیش از ۱۰ سال در این سرزمین جاماند اما با تلاش کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام پیدا شد تا مرهمی بر زخم ۱۰ ساله خانواده معظم ایشان باشد.

وی بیان کرد: در سال ۹۱ تا ۹۳ شاید خیلی از ما ندانیم سوریه چه شرایطی داشت، در آن سال‌ها نیروها به صورت مستشاری در سوریه حضور پیدا کرده بودند و ورود مستقیم جنگ با داعش نداشتیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: ۸۰ کشور در دنیا توان خود را برای آنکه بشار اسد از سوریه برود خرج کردند و نیرو و تجهیزات در سوریه مستقر کرده بودند. تنها جمهوری اسلامی ایران بود که می‌گفت بشار اسد باید بماند و گروه‌های مقاومت در منطقه در برابر داعش شکل گرفت.

ملک‌شاهکوهی با بیا اینکه در سال‌های ابتدایی همه چیز برای سقوط بشار اسد آماده بود و ۵۰۰ میلیارد تومان کشورهای عربی برای این امر هزینه کرده بودند، گفت: شهید سلیمانی در برابر داعش و گروه‌های تکفیری ایستاد و نتیجه آن چیزی شد که امروز می‌بینیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha