• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402091107015
  • خبرنگار : 50300

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خبر داد

اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف یادگیری پایدار در خوزستان

اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه با هدف یادگیری پایدار در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح‌ قلم پاییزه‌ و زمستانه با هدف برقراری عدالت آموزشی و تثبیت یادگیری بین دانش‌آموزان خبر داد.

سیده فرانک موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی و به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و همچنین ایجاد فرصت‌های یادگیری پایدار، طرح آموزش قلم پاییزه و زمستانه ویژه دانش‌آموزان هدف طرح جهش که در ارزیابی مرحله اول این طرح شناسایی خواهند شد، با بهره‌مندی از توان معلمان خیر آموزشی طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان خوزستان با تشکیل کمیته تخصصی طرح، نسبت به اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه اقدام خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پیگیری مستمر دانش‌آموزان نیازمند توجه، با برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و جلسات آموزش خانواده به صورت ماهانه توسط معلمان زیر نظر مدیر مدرسه انجام می‌شود و دانش‌آموزان در این طرح از آموزش‌های حمایتی بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی افزود: کمک به تحقق اهداف اسناد بالادستی سند تحول بنیادین برنامه درس ملی، ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی، ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش و پرورش دانش‌آموزان، جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان هدف طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی و کاهش فاصله سطح علمی دانش‌آموزان از اهداف کیفی این طرح است.

موسوی در خصوص هدف کمی اجرای طرح قلم پاییزه و زمستانه خاطرنشان کرد: پوشش صددرصدی دانش‌آموزانی که در نخستین مرحله ارزیابی طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی، جزو دانش‌آموزان نیازمند توجه قرار خواهند گرفت از دیگر هدف‌های اجرای این طرح است.

وی یادآور شد: در تابستان امسال نیز طرح قلم تابستانه با هدف جلوگیری از افت تحصیلی در تابستان و کاهش فاصله سطح علمی دانش‌آموزان دبستانی برگزار شد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha