• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402091107103
  • خبرنگار : 50622

تفاهم دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس برای ارتقاء دانش بازار سرمایه

تفاهم دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس برای ارتقاء دانش بازار سرمایه

ایسنا/البرز با هدف تعمیق ارتباط بازار سرمایه و جامعه دانشگاهی، جلسه افتتاح و رونمایی کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم مالی با حضور مسئولین دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس اوراق بهادار در دانشکده علوم مالی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، علی حسن بیگی، رئیس دانشگاه خوارزمی در جلسه رونمایی و افتتاح کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری علوم مالی گفت: دانشگاه خوارزمی در زمینه اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌های ملی و بین المللی سابقه خوب و موثری داشته و  با توجه به داشتن  مجوز بورس صنعتی، فضای مناسبی برای ایجاد زمینه همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف دارد.

وی افزود: این دانشگاه با رعایت پروتکل‌های مشخص، با استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه می‌تواند رشته‌های مورد نیاز صنعت را تامین کند. در این راستا همکاری‌های دو سویه سازمان بورس و اوراق بهادار و دانشگاه نشان دهنده پتانسیل بالای هر دو مجموعه است.

رئیس دانشگاه خوارزمی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تبریک هفته بسیج بیان کرد: دانشگاه خوارزمی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال، در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دو پردیس کرج و تهران مشغول به فعالیت بوده و وجود چهره های شاخص علمی، سیاسی و اقتصادی در این دانشگاه، نشان‌دهنده عظمت نخبه پروری و ریشه دار بودن این مرکز علم و دانش است.

رئیس دانشگاه خوارزمی با اشاره به تدوین و انتشارات مقالات علمی افزود:  ۳۵ درصد انتشارات دانشگاه خوارزمی با همکاری مجامع بین المللی در خارج از کشور تهیه و تدوین می شود.

در ادامه این جلسه معصومی نیا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، گفت: دانشکده علوم مالی از قدمت بالا و ظرفیت های خوبی برخوردار است. این دانشکده با کمک دانشکده های مدیریت و اقتصاد می توانند گام‌های موثری در جهت بهبود و ارتقاء سطح همکاری با سازمان بورس بردارند.

وی افزود: این همکاری علمی می تواند باعث افزایش سطح کیفی تعاملات و تحول در زمینه های مالی و حسابداری شود.

در پایان این جلسه از تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با هدف تعمیق ارتباط بازار سرمایه و جامعه دانشگاهی با محوریت برگزاری دوره های مشترک و ارتقاء دانش تخصصی بازار سرمایه، بهسازی فضای آموزشی دانشکده علوم مالی، توسط ریاست دانشگاه رونمایی شد.

همچنین در ادامه این جلسه از زحمات همکاران سازمان بورس و اوراق بهادار در تجهیز و بازسازی کلاس های دانشکده علوم مالی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha