• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402091107120
  • خبرنگار : 71295

استاندار بوشهر:

تولیدکنندگان بومی بوشهر کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند

تولیدکنندگان بومی بوشهر کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی تولیدات بومی استان بوشهر، از تلاش برای تسهیل صادرات محصولات استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی‌زاده جمعه شب در بازدید از کارخانجات تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: تقویت تولید بومی از اولویت‌های اساسی استان در سال جاری است و برای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان استان، علاوه بر رونق اقتصادی و کاهش قیمت‌ها، در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و بهبود معیشت خانوارها نیز تاثیر بسزایی دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سرکشی از این واحدهای تولیدی در راستای شناخت مشکلات و دغدغه‌های حوزه تولید و رفع موانع پیش‌روست که امیدوارم این روند تداوم یابد.

محمدی زاده بیان کرد: بازاریابی محصولات تولیدی استان بویژه بازار خارجی تولیدات، در دستور کار قرار دارد و سازمان توسعه تجارت و وزارت خارجه و وزارت اقتصاد و سایر متولیان امور نیز در این زمینه کمک می‌کنند.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان بومی باید برای رقابت با نمونه خارجی یا داخلی، کیفیت تولیدات خود را بالاتر ببرند و در غیر این‌ صورت، ممکن است بازار را از دست بدهند.

استاندار بوشهر گفت: استفاده از دانش و فناوری روز در ارتقای سطح کیفی تولیدات کمک شایانی می‌کند.

وی اضافه کرد: حجم کالاهای صادراتی از استان بوشهر باید نسبت به سنوات گذشته افزایش یابد و بویژه در حوزه کشاورزی، تلاش زیادی برای رشد صادرات انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی‌زاده با تأکید بر هدف‌گذاری صادرات محصولات کشاورزی استان بوشهر در سال جاری به میزان ۴۰۰ میلیون دلار تصریح کرد: هدف‌گذاری صادرات برای محصولات صنعتی استان بوشهر نیز در سال جاری به میزان ۲۲۳ میلیون دلار تعیین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha