• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402091107177
  • خبرنگار : 71505

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعلام کرد

گام شهرداری برای تخصیص بودجه به پروژه‌ها با طرح «من شهردارم»/ ثبت پیشنهادات تهرانی‌ها در سامانه

گام شهرداری برای تخصیص بودجه به پروژه‌ها با طرح «من شهردارم»/ ثبت پیشنهادات تهرانی‌ها در سامانه

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با «طرح من شهردارم» در راستای پیاده سازی بودجه ریزی پروژه های شهری گام برداشته است.

به گزارش ایسنا، امیر شهرابی در آیین آغاز دومین دوره طرح «من شهردارم» که امروز (شنبه) در قالب هشتاد و چهارمین پویش امید و افتخار باحضور جمعی از شهرداران مناطق و مدیران سازمان و شرکتهای وابسته به شهرداری و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در سالن همایش برج میلاد برگزار شد، گفت: شهرداری تهران به عنوان اولین سازمان و مجموعه در سال ۱۴۰۱ با اجرای طرح موفق «من شهردارم» در راستای پیاده سازی بودجه ریزی گام برداشت.

وی افزود: در قالب طرح «من شهردارم» از شهروندان سوال می شود که چه پروژه ای را دوست دارند در سطح شهر تهران اجرا شود و شهرداری بر همین اساس برنامه های خود را اجرا می کند.

شهرابی با اشاره به تفاوت های دومین دوره من شهردارم و نخستین دوره این طرح گفت: در قالب دومین دوره «من شهردارم» این فرصت داده می شود تا پیشنهادات خود را در موضوعات شهری در سامانه «من شهردارم» ثبت و ضبط کنند که البته این سامانه از ۱۵ مهرماه امسال با حضور شهردار تهران آغاز به کار کرده و تاکنون بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ پیشنهاد در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: اجرای موفق «من شهردارم» منوط به همکاری و همراهی همکارانمان در مجموعه شهرداری تهران بوده و ان‌شاءالله این همراهی و همکاری در دومین دوره طرح من شهردارم ادامه خواهد داشت و این را در سطح بالاتری اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران تاکید کرد: در قالب دومین دوره طرح «من شهردارم» هم به لحاظ پروژه ای و هم ریالی تغییراتی نسبت به نخستین دوره آن خواهیم داشت و شرایط بهتری را در سال جاری رقم خواهیم زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha