• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402091107289
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرعامل خانه مطبوعات استان:

برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در خراسان جنوبی کاهش یابد

برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در خراسان جنوبی کاهش یابد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: معافیت‌های مالیاتی در حوزه اقتصادی در خراسان جنوبی مشکل دارد و برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در استان کاهش یابد.

محمود حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی امروز شنبه ۱۱ آذر در نشست فعالان فرهنگی، مردمی رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی با سخنگوی دولت اظهارکرد: در دو سال کمترین شکایت را از سوی رسانه های استان داشته‌ایم به طوری که در دولت قبل شکایت فراوان داشته‌ایم.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مشکلات مطبوعات استان گفت: حال مطبوعات در استان خوب نبوده و ۹۰ درصد رسانه‌های مکتوب تعطیل شده است و عمده نیروهای متخصص از استان خارج می‌شوند.
حیدری با بیان اینکه برخورد تند با رسانه ها در مواقعی که اشتباهی دارند نباید صورت گیرد، گفت: همچنان که دولت سیزدهم قول دادند مناطق مرزی کشور در حوزه رسانه باید به طور ویژه دیده شود که متاسفانه این امر را در خراسان جنوبی ندیده‌ایم در حالی که جزو اولین‌های رسانه های مکتوب استان بوده‌اند و باید حفظ شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی با بیان اینکه معافیت‌های مالیاتی در حوزه اقتصادی در خراسان جنوبی مشکل دارد برای حفظ سرمایه گذاری و جمعیت باید مالیات اخذ شده در استان کاهش یابد، افزود: حذف معافیت‌های مالیاتی برای خراسان جنوبی مشکل‌ساز شده چون ماندگاری سرمایه گذار در این منطقه بسیار سخت است.
وی با بیان اینکه دولت برای پروژه‌های بزرگ خود پیوست اعتباری اطلاع رسانی بگذارد، افزود: استان در اجرای بخشنامه ها قانونی است، و بخشی از جهاد تبیین دست روابط عمومی ها بوده و باید بروز شوند.
حیدری خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جهاد تبییین به خوبی اجرا شود هم باید رسانه ها و هم روابط عمومی ها تقویت شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha