• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402091107524
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان تبلیغات کشور به یاسوج سفر می کند

رئیس سازمان تبلیغات کشور به یاسوج سفر می کند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات کشور را تشریح کرد.

حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» روز شنبه یازدهم آذر ماه ۱۴۰۲در نشست خبری با خبرنگاران از سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، دیدار با نهادها و دستگاه‌های فرهنگی دولتی از جمله برنامه های نوبت صبح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این سفر روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه جاری صورت می گیرد، افزود: دیدار با هنرمندان و شاعران، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی استان، دیدار با مبلغین و مبلغات، دیدار با اعضای فرهنگی و خانواده شهدا نیز در نوبت عصر صورت می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این دیدارها دیدگاه ها و تحلیل های فرهنگی افراد مطرح و با حضور مسئولان استانی به بررسی وضعیت فرهنگی و تعیین راهبردها پرداخته می شود.

حجت الاسلام افتخاری تصریح کرد: این نشست‌ها باعث می‌شود که شناخت واضح‌تری از میدان داشته باشیم، از راهنمایی‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند شده و همچنین از نیروهای خدوم در حوزه فرهنگ متناسب با ظرفیت‌های استان، استفاده کنیم.

وی ادامه  داد: روز دوشنبه حضور ریاست سازمان تبلیغات کشور را در استان خواهیم داشت که بررسی وضعیت فرهنگی استان برای شناخت بهتر و عملیاتی سازی اهداف دیده شده است. تحلیلی از فضای فرهنگی استان در سفر رئیس سازمان تبلیغات کشور به استان ارائه و در صورت ضرورت، تحقق یک راهبرد جدید را داشته و برنامه‌ها تدوین خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شناخت بهتر از میدان و بهره گیری از ظرفیت‌ها از هدفگذاری های این نشست‌ها خواهد بود، عنوان کرد: هویت ملی و انقلابی، یک ظرفیت به درازای تاریخ برای این استان است. تقویت و ارتقای چنین هویتی نگاه و همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی را طلب می‌کند.

افتخاری اظهارکرد: برای تثبیت و ارتقای این هویت باید اقدامات فرهنگی در قالب نگاه مردم محور و دستگاهی عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، وی از اقدامات فرهنگی با نگاه قرارگاهی خبر داد و بیان کرد: قرارگاه نوجوانه در استان فعال و در این محور چندین عنوان برنامه دیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha