• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402091107736
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه

"میرزایی" آمد، "احمدی" رفت

"میرزایی" آمد، "احمدی" رفت

ایسنا/کرمانشاه حجت الاسلام محمد میرزایی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، امروز(یازدهم آذر) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در کنار کشتار مردم مظلوم غزه و نسل کشی که مرتکب می شود، از جنگ ترکیبی و مهندسی شبهات هم غافل نمانده است.

وی افزود: متاسفانه بعضا شاهدیم که برخی در مقابل این جنایات سکوت می کنند و حتی از رژیم صهیونیستی حمایت هم می کنند که این سکوت و حمایت، نتیجه همان جنگ ترکیبی و شناختی است.

حریزاوی با بیان اینکه راه مقابله با جنگ شناختی چیزی جز جهاد تبیین نیست، عنوان کرد: جهاد تبیین وظیفه یک قشر یا گروه خاص نیست و هرکس به هر اندازه ای که بهره ای از حقیقت یافته، باید جهادتبیین کند.

وی ادامه داد: شرط جهادتبیین هم فهم دقیق است و باید بفهمیم صحنه نزاع کجاست. همچنین باید هر روز بر دانسته های خود اضافه کنیم تا در صحنه جهادتبیین موفق و پیروز باشیم.

وی وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را در جهادتبیین مهم دانست و گفت: هیات ها، مساجد، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و.... همگی در حوزه جهادتبیین نقش دارند و باید بتوانیم در این عرصه مهم به درستی ایفای نقش کنیم.

حریزاوی به معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم این جابجایی سبب خیر شود و بتوانیم در ماموریت اصلی خود یعنی جهادتبیین بهتر عمل کنیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، نیز با اشاره به اهمیت جهادتبیین در مقطع کنونی، گفت: جهادتبیین پیش قراولانی دارد که سازمان تبلیغات اسلامی یکی از پیشقراولان آن است.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد درگیری بین جبهه حق و باطل در دنیا هستیم، گفت: در این شرایط هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی به حضور هوشمندانه و اثرگذار نیاز داریم.

صحرایی با بیان اینکه باید واقعیات را برای جامعه تبیین کنیم تا دشمن با شبهه افکنی و وارونه جلوه دادن حقایق نتواند به اهداف خود دست یابد، افزود: در این راه به پیشتازی سازمان تبلیغات اسلامی نیاز داریم.

استاندار کرمانشاه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نباید یک مجموعه کارمندی باشد و باید اثرگذارترین مبلغان در این سازمان حضور داشته باشند، کما اینکه تحرک خوبی در این سازمان بوجود آمده است.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز با اشاره به بخشی از عملکرد چهار ساله‌اش در اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: خوشبختانه امروز تبلیغات اسلامی در جریان سازی در امور مختلف در استان نقش دارد.

وی افزود: در این چهار سال هر حرکت انقلابی و استکبارستیزی که در استان صورت گرفته، در کنارش بوده ایم و سعی کردیم صدایمان مقابل هیچکس نلرزد.

احمدی گفت: در این چهار سال برای همه اقشار از بانوان و کودکان و اهل سنت و ... برنامه اجرا کردیم و سعی کردیم وحدت و همدلی بین همه اقوام در استان ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha