• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402091207873
  • خبرنگار : 50225

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز خبر داد

"شهر بازی" جدید اهواز در کیانشهر ساخته می‌شود

"شهر بازی" جدید اهواز در کیانشهر ساخته می‌شود

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای ساخت یک شهر بازی جدید خبر داد.

صادق کهوازی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در اهواز شهر بازی در حد نام این کلانشهر وجود ندارد، اظهار کرد: احداث شهر بازی مدرن و پیشرفته در زمینی با مساحت بالغ بر ۳۰ هکتار در کیانشهر در دستور کار است. خوشبختانه این زمین هیچ معارضی ندارد و مراحل نهایی اجرای پروژه در حال انجام است. 

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است که یک مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان شهر بازی با مشارکت سرمایه‌گذار یا سرمایه‌گذاران در این منطقه احداث شود. بنابراین مجموعه‌ای از مراکز تفریحی، اقامتی، رستوران‌ها، فضاهای شهر بازی مانند پارک آبی، پارک پرندگان، فضای سبز، فضای دوچرخه‌سواری، فضای بازی‌های کامپیوتری و فضای بازی سنتی شهر بازی احداث خواهد شد.

کهوازی عنوان کرد: با احداث این مجموعه، خدمات خوبی به شهروندان اهوازی و گردشگران استان‌های همجوار و کشورهای همسایه ارائه می‌شود. 

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه در کشور در صنف احداث شهر بازی سرمایه‌گذارانی که بتوانند مجموعه‌ای به این اندازه بسازند، بسیار کم هستند باید فضای لازم برای سرمایه‌گذاری در این خصوص و تضمین برگشت سرمایه انجام شود تا سرمایه‌گذار حاضر به سرمایه‌گذاری در این زمینه باشد. 

وی افزود: در این خصوص با هلدینگ گردشگری بنیاد مستضعفان که پارک ارم و چند هتل بزرگ را اجرا کرده و در حال کار در زمینه احداث شهربازی است، وارد مذاکره شده‌ایم.

کهوازی بیان کرد: همچنین در حال حاضر جانمایی اجرای پروژه، برآورد و آماده‌سازی انجام شده است و در حال انجام چند استعلام از جمله از فرودگاه در خصوص ارتفاع چرخ و فلک و حریم هوایی و همچنین از میراث فرهنگی و دستگاه‌های نظامی هستیم. 

وی افزود: هنوز سرمایه‌گذاران و زمان دقیق آغاز اجرای این پروژه مشخص نیست اما امیدواریم به زودی وارد فاز اجرایی شویم. برنامه‌ریزی شده است که این شهربازی در مدت پنج سال اجرا شود اما در همان سال اول می‌توان فاز نخست پروژه را به بهره‌برداری رساند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۰:۱۹

برای ۲۰ ساله دیگه رفت درست بشه مثل مترو اهواز

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۰:۴۸

حیف حیف که جوانیمان در این شهر خراب شده و خالی از امکانات تفریحی رفاهی سوخت امیدوارم آینده بچه هایمان خوب باشد شما سرویس بهداشتی در پارک ها رو اگر بتوانید همیشه برای عموم مورد استفاده قرار بدید شاهکار کرده اید پارک پیشکش

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۳:۵۲

ای دل ای باور نکن بعید میدونم وعده سرخرمن بیش نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۴:۳۹

از خودتون پرسیدید یک سازمان از شورای اول تا حالا چند قرداد مشارکتی بسته و این سازمان تو این ۲۵ سال چقدر پول حقوق و مزایا پرداخت کرده و هیچ خروجی نداشته کسی به شهرداری اطمینان نمیکنه بیاد مشارکت کنه منحلش کنید بهتر خرج هم دست شهرداری نمیزاره

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۵:۵۲

سابقه نشون میده که اگر اگر انجام بشه شاید بین ۳۰ تا ۳۵ سال دیگه افتتاح بشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۵:۵۴

شهر بازی سه راه باهنر یادتون هست حتی کلنگ زنی کردید وی زمین خوارها اومدن آپارتمان سازی کردند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۶:۱۲

قرار بود توی جاده ساحلی درست بشه الان رفت کیانشهر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۶:۴۷

شما نمیتونید ۴ گاری اسفالت بریزید تو چاله چوله های خیابون‌ها، از چی حرف میزنید،

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۹:۱۶

این همه جا، آخه چرا توی بیابون میخوان شهربازی درست کنن؟ آ کی میره اونجا؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۹:۲۴

میشه بفرمایید از زمان تاسیس سازمان مشارکت ها تا به حال چه اقدامی کردین که این دومی خواهدبود....محل اتراق مدیران وکارشناس بدون سمت شده سازمان

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۱۹:۴۶

سلام بهتراست پزشکان را نیزاز کیانپارس بصورت مجتمع های پزشکی همراه با پارکینگ به مهرشهر انتقال داده شوند تاعلاوه بر سامان دهی پزشکان موضوع ترافیک کیانپارس نیز حل شود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۲۰:۳۷

چرا برای مردم جنوب غرب اهواز نه پارکی ونه شهر بازی ساخته نمیشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۰۸:۲۱

شما طرح ضربتی فاضلاب و جمعش کن نمیخاد شهربازی بسازی خسته شدیم از خرابی خیابونامون از آب گرفتگی کوچه ها از فاضلاب

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۰۸:۲۸

اهواز روز به روز داغون تر میشه اول یه جاده صاف درست کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۱:۱۷

اول به فکر خرابی جاده و فاضلاب باشید بعد برامون چرخ فلک بزارید تو بیابون

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۴:۲۵

روز جمعه دو ساعت دنبال جا تو ساحلی میگشیم تا جمعه را انجام تمام کنیم نه درختی بودو نه سرویس بهداشتی متاسفانه امکانات صفر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۲۰:۱۵

همبن رو کم داشتیم که انشاالله اهواز بشه تو مایه های دبی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۲۲:۵۳

آخ این حرف یک شهربازی با 30هکتار برای پنچ سال تازه اگر اجرایی شود واقعا نابغه هستید ده سال بیشتر طول میکشد مثل مترو اهواز