• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402091208274
  • خبرنگار : 50189

فرمانده سپاه ثارالله اعلام کرد

آبرسانی به ۴۹۷ روستای استان کرمان در طرح نهضت آبرسانی "مرد میدان"

آبرسانی به ۴۹۷ روستای استان کرمان در طرح نهضت آبرسانی "مرد میدان"

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آبرسانی ۴۹۷ روستای استان در قالب طرح نهضت آبرسانی مردم میدان خبر داد و گفت: در این طرح حتی روستاهای دارای چهار خانوار را نیز آبرسانی خواهیم کرد اما اولویت اول ما آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار و سپس روستاهای دارای تنش آبی است.

سردار محمدعلی نظری امروز ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار کرد: حجم کار در انتقال آب به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان بسیار زیاد بود و جزء پروژه‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه به پروژه نهضت آبرسانی "مرد میدان" اشاره کرد و افزود: با عارضه‌یابی، روستاهای دارای تنش آبی را احصا کردیم.

نظری با اشاره به شناسایی حدود ۱۲۰۰ روستای دارای تنش آبی یا فاقد آب شرب پایدار در استان کرمان تصریح کرد: طرح نهضت آبرسانی "مرد میدان" با همکاری خیران و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی محلی و منطقه‌ای انجام می‌شود و علاوه بر طرح جهادی آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه ۶۶۹ روستا در طرح جهادی آبرسانی در استان کرمان باید آبرسانی شود، تصریح کرد: اجرای ۲۵ درصد کل پروژه‌ها با قرارگاه خاتم الانبیاء و ۷۵ درصد دیگر آن با بسیج سازندگی است و تاپایان سال ۱۴۰۳ این پروژه‌ها در استان کرمان به اتمام می‌رسد.

نظری با تشریح اقدامات صورت گرفته برای آبرسانی به کبوترخان و روستاهای حومه رفسنجان عنوان کرد: با اجرای فاز دوم طرح آبرسانی دیگر روستای دارای تنش آبی یا بدون آب شرب در استان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به وضعیت آبی شهرستان رفسنجان بیان کرد: حدود ۶۵ درصد کل پروژه‌های آبرسانی روستاهای دارای مشکل آب شرب در شهرستان رفسنجان هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان گفت: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور قول اصلاح زمین فوتبال روستای کبوترخان را به جوانان این روستا داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha