• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1402091208448
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

حضور دانش‌بنیان‌های فعال حوزه پزشکی بازساختی در چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده»

حضور دانش‌بنیان‌های فعال حوزه پزشکی بازساختی در چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده»
عکس تزئینی است

چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده» با موضوع «پزشکی بازساختی پزشکی آینده» بـا حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌ جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، ۲۰ آذر در تالار ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، «کاشتن برای آینده»، رویدادی گفتمان‌محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری‌های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آنها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می‌شود.

 این رویداد که در قالب سخنرانی‌ها و گفت‌وگوهای هدفمند اجرا می‌شود، به دنبال ترویج فناوری‌های نوظهور در میان علاقه‌مندان و فرهیختگان دانشگاهی است.

در این رویداد، احسان عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی با موضوع «پزشکی بازساختی: آینده پزشکی»، سید محمود مسیحا هاشمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان «وزیکول خارج سلولی: پسر کو ندارد نشان از پدر»، مرضیه ابراهیمی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با عنوان «بادیگارد»،  وحید خدام،  بنیانگذار و مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با عنوان «سریع و خارق‌العاده: تکنولوژی»،  علی دهقانی فیروزآبادی: مدیرعامل یکی از شرکت‌های فناور با عنوان «هنر معجزه طبیعت: مهندسی زیستی بافت‌های انسانی» و موسی کهتری، عضو هیات علمی دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران با عنوان «اندام روی تراشه: پایانی بر آزمایش روی حیوانات؟» سخنرانی می‌کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد تا ۱۸ آذرماه به تارنمای  https://evnd.co/Iyri8 مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha