• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402091208706
  • خبرنگار : 50039

همزمان با روز جهانی داوطلب و معلول؛

۶۰ دستگاه ویلچر به توان‌خواهان کم برخوردار گلستان اهدا شد

۶۰ دستگاه ویلچر به توان‌خواهان کم برخوردار گلستان اهدا شد

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از اهدای بسته‌های معیشتی و برخی ملزومات مورد نیاز به توان‌خواهان محلات کم برخوردار استان خبر داد و افزود: این اقدامات به مناسبت هفته داوطلب و روز جهانی معلولان در قالب طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور انجام شده است.

قاسم غریب آبادی عصر امروز یک شنبه ۱۲ آذر ماه، در آیین اهدای ۳۰ عدد ویلچر به توان خواهان مستقر در محلات کم برخوردار شهرستان گرگان که به مناسبت گرامیداشت هفته داوطلب و روز جهانی معلول برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌های سهام نیکوکاری و ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در ۷ محله استان گلستان در حال اجرا بوده که در همین راستا ۶۰ دستگاه ویلچر به توان‌خواهان محلات کم برخوردار شهرستان‌های مراوه‌تپه و گرگان اهدا شد.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته ۳۰ دستگاه ویلچر در تداوم اجرای طرح سهام نیکوکاری به توان‌خواهان محلات کم برخوردار شهرستان مراوه‌تپه اهدا شد، ادامه داد: امروز ۳۰ دستگاه دیگر نیز «۲۴ عدد آن در مراسم و ۶ عدد آن در روزهای قبل از مراسم» در محلات کم برخوردار شهرستان گرگان اهدا گردید.

۶۰ دستگاه ویلچر به توان‌خواهان کم برخوردار گلستان اهدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با تأکید بر اینکه این جمعیت با توجه به وظیفه‌مندی که در انجام فعالیت‌های عام المنفعه و مسئولیت اجتماعی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ترویج فرهنگ یاری رساندن به همنوعان دارد، حمایت از توان‌خواهان را در برنامه‌های خود قرار داده است، افزود: همه ما در مقابل انسان‌ها و در برابر مشکلات و نیازهای آنها مسئول هستیم و به تعبیر امام حسین (ع) مراجعه مردم برای رفع مشکلاتشان نعمتی بوده که خداوند به ما عطا می‌کند.

وی با اشاره به خلاصه‌ای از برنامه‌های حمایتی استان گلستان در سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: طی این مدت به همت خیرین ۱۵ هزار بسته معیشتی که بخش مهمی از آن در محلات کم برخوردار در قالب موضوع طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در ۲۰۲۰ محله به عنوان طرحی مورد تأکید مقام معظم رهبری توزیع و ۱۲۰ میلیارد ریال هم خدمات درمانی و دارویی رایگان و تسهیلات قرض الحسنه به بیماران کم برخوردار اهدا شده است.

غریب آبادی از انجام اقدامات حمایتی در سال جاری به مناسبت هفته داوطلب و در قالب طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور خبر داد و خاطرنشان کرد: فیزیوتراپی کلاله، مرکز توانبخشی گنبدکاووس و فیزیوتراپی علی آبادکتول سه مرکز درمانی خیرساز هستند که با اعتبار جمعیت تجهیز شدند و به زودی آماده خدمات دهی خواهند شد و نوع خدماتی که در این مراکز به مردم ارائه می‌شود نیمه دولتی بوده و علاوه بر آن به افراد کم برخوردار هم توجه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha