• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402091308805
  • خبرنگار : 50658

«مهران برخورداری» از رقابت‌های جهانی منچستر بازماند

«مهران برخورداری» از رقابت‌های جهانی منچستر بازماند

ایسنا/قزوین بازماندن «مهران برخورداری» از رقابت‌های جهانی منچستر، حفظ سهمیه باتیس در لیگ یک فوتسال جوانان و صف‌آرایی فوتبالیست‌های اتحاد در لیگ یک جوانان اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

مهران برخورداری، ملی‌پوش تکواندوی استان قزوین که در اردوی تیم ملی تکواندو حضور دارد و خود را مهیای رقابت‌های گرند پری منچستر انگلستان می‌کرد، به دلیل صادر نشدن روادید از حضور در این رقابت باز ماند.

مسابقات منچستر حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را داشت. برخورداری نشان برنز رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین را در کارنامه دارد.

سهمیه باتیس در لیگ یک فوتسال حفظ شد

تیم باتیس البرز سهمیه خود در لیگ یک فوتسال جوانان را حفظ کرد. نماینده استان قزوین در دیدارهای پایانی خود ۲ پیروزی متوالی کسب کرد. باتیس در بازی‌های چهارم و پنجم خود به ترتیب مقابل نمایندگان بندرعباس و لرستان به برتری رسید.

نماینده استان در بازی‌های قبلی هم مقابل نماینده آذربایجان شرقی و مرکزی صاحب برتری شده بود. تنها باخت باتیس البرز مقابل پردیس بافق یزد رقم خورد.

رقابت‌های لیگ یک فوتسال جوانان کشور با شرکت ۶ تیم در الوند برگزار شد.

صف آرایی فوتبالیست های اتحاد در لیگ یک جوانان

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال اتحاد قزوین در ادامه مسابقات لیگ یک جوانان از پدیده غرب کرمانشاه پذیرایی می‌کند. این دیدار در چارچوب هفته نهم لیگ یک فوتبال جوانان کشور از ساعت ۱۴ امروز ۱۳ آذر به میزبانی ورزشگاه ۱۵ خرداد تاکستان برگزار خواهد شد.

اتحاد قزوین در دیدارهای قبلی خود هم به ترتیب مقابل تیم های عقاب پردیسان قم، ملی حفاری، شاهین باغملک اهواز، آلومینیوم اراک و پدیده غرب کرمانشاه به پیروزی رسید و مقابل تیم‌های شهرداری همدان و گهر دورود به نتیجه تساوی رضایت داده است.

نماینده استان با ۶ پیروزی و ۲ تساوی و کسب ۲۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha