• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402091308885
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رزمنده اردبیلی عنوان کرد

مدیران، سخنان رهبری را حجت خود قرار دهند/ تظاهر آفت مدیریت در کشور

مدیران، سخنان رهبری را حجت خود قرار دهند/ تظاهر آفت مدیریت در کشور

ایسنا/اردبیل رزمنده اردبیلی با بیان اینکه تظاهر آفت بزرگ عرصه مدیریت در کشور است، اظهار کرد: مدیران سخنان رهبری را حجت و فصل الخطاب خودشان قرار دهند.

قادر تکریم ۱۳ آذر در گفتگو با ایسنا با اشاره به تندیس نصب شده عکس دسته جمعی رزمندگان اردبیلی در مقابل ورزشگاه رضازاده اظهار کرد: این عکس در سال ۱۳۶۴ در روستای چوئبده در کنار اروندرود و بهمنشیر گرفته شده است.

وی با اشاره به اخلاص و عمل رزمندگان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دکترین نظامی و کارشناسان جنگی بر این عقیده بودند که عبور از اروند رود غیرممکن است، اما رزمندگان با قدرت ایمان و اخلاص با عبور از این رودخانه خروشان، عملیات دلیرانه والفجر ۸ را با پیروزی و تصرف شهر فاو انجام دادند.

رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: متأسفانه خلوص دوران جنگ جای خود را امروزه به تظاهر و ریا داده و مردم از تظاهر مدیران و مسئولان به تنگ آمده اند.

این ایثارگر اظهار کرد: در زمان جنگ باور به ولایت و چفیه، قلبی و صادقانه بود و مردم و مدیران اعتقاد قلبی و روحی داشتند.

تکریم با اذعان بر اینکه باید به باورهای گذشته خود برگردیم، خواستار حذف مدیران متملق و متظاهر از عرصه مدیریتی کشور و استان شد.

مدیران، سخنان رهبری را حجت خود قرار دهند/ تظاهر آفت مدیریت در کشور

رزمنده جنگ تحمیلی اعلام کرد: تظاهر آفت بزرگ عرصه مدیریت در کشور است و مدیران باید برای حل مشکلات و معضلات کشور و افزایش رضایتمندی مردمی، سخنان رهبری را حجت و فصل الخطاب خودشان قرار دهند.

وی عمل به فرامین رهبری توسط مجلس شورای اسلامی و دولت و بازگشت به باورهای دوران گذشته را کلید عبور از شرایط فعلی دانست و اذعان کرد: مردم دارای آگاهی هستند و در ایام انتخابات باید به افراد شایسته رأی دهند.

تکریم با بیان اینکه تعدادی از کاندیداها با سوءاستفاده از نیازهای مردم در روزهای انتخابات اقدام به برخی رفتارهای معامله گرانه می کنند، اظهار کرد: این اعمال و رفتار به باورسوزی مردم منجر میشود و نباید کاندیداها در مناطق کم برخوردار با توزیع برخی از اقلام غذایی اقدام به رای آوری نمایند.

رزمنده عملیات والفجر ۸ بیان کرد: مردم برای حمایت از دین و نظام خود پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد، اما اینکه نیازهای اولیه بازیچه دست برخی از کاندیداها قرار گیرد در شأن این ملت و کشور نمی باشد.

مدیران، سخنان رهبری را حجت خود قرار دهند/ تظاهر آفت مدیریت در کشور

وی ادامه داد: در زمان انقلاب و جنگ برخی از شبکه های رادیویی برون مرزی اقدام به باورسوزی جوانان کشور می کردند، اما این جوانان در جبهه ها حاضر شدند از دین و کشور خود دفاع کردند.

تکریم با بیان اینکه فضای مجازی امروزه در حکم همان رادیوی برون مرزی دهه شصت است و اقدام به تحریف واقعیت ها و انحراف جوانان می کند، اضافه کرد: نباید جوانان ما تحت تأثیر فضای مجازی و معاندان قرار گیرند و حفظ کیان دین، نظام و مردم بر عهده جوانان کشور می باشد.

ایثارگر و رزمنده اردبیلی تصریح کرد: نباید بگوییم شرمنده شهداء هستیم و این سخن درستی نیست و هر کس در هر جایگاهی می تواند ادامه دهنده راه شهدا باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha