• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402091309112
  • خبرنگار : 50553

رویداد هنری «ثمر» در قزوین برگزار می‌شود

رویداد هنری «ثمر» در قزوین برگزار می‌شود

ایسنا/قزوین مسئول واحد هنری‌های تجسمی حوزه هنری استان قزوین گفت: رویداد هنری «ثمر» با محوریت تولید آثار هنری در زمینه المان‌های شهری، طراحی، گرافیگ و تصویرسازی در زمینه جمعیت به همت حوزه هنری استان قزوین برگزار می‌شود.

محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد هنری «ثمر» با محوریت کارگاه تولید آثار هنری در زمینه المان‌های شهری، طراحی، گرافیک و تصویرسازی در زمینه جمعیت از ۱۵ الی ۱۷ آذر ماه به همت حوزه هنری استان قزوین در عمارت هنر برگزار خواهد شد.

رهیار رویداد ثمر افزود: در این کارگاه میزبان اساتیدی در حوزه تصویرسازی، گرافیک و المان‌های شهری و معماری از جمله سید محمدرضا میری استاد حوزه تصویرسازی و گرافیک از مشهد، استاد صابر شیخ رضایی از طراحان گرافیک کشور، فاطمه سنماری عضو هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در حوزه معماری، امیرحسین انصاری از طراحان دکوراسیون و المان در کشور به عنوان رهیار و لیلا بهرامی استاد ارائه محتوا در خصوص موضوع جمعیت هستیم.

رازقی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد جهت ثبت‌نام به سایت حوزه هنری قزوین مراجعه کنند؛ ثبت نام در این رویداد رایگان است و هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد و پس از پایان رویداد و ارائه تولیدات هنری، از آثار برگزیده نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

مسئول هنری‌های تجسمی حوزه هنری استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون در حال رایزنی با مجموعه مدیریت شهری، شورای شهر و سازمان زیباسازی هستیم تا آثاری که در حوزه جمعیت منتشر می‌شود در ایام مناسبت‌های مختلف در فضای شهری به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این رویداد به دنبال همکاری با دستگاه‌های مختلف بودیم، گفت: در برگزاری این رویداد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه ما بود؛ همچنین برای انتشار حداکثری آثار در سطح ملی و استفاده از فضای رسانه‌ای در حال رایزنی با نهضت مردمی پوستر انقلاب هستیم.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه طراحی، گرافیک و تصویرسازی درباره موضوع جوانی جمعیت از سوی فعالان این حوزه تلاش‌هایی صورت گرفته و همواره شاهد دغدغه این عزیزان بوده‌ایم.

وی بیان کرد: اولین بار است که در قزوین رویداد تولید آثار در خصوص موضوع جمعیت برای المان‌های شهری برگزار می‌شود و امیدواریم که با حضور این هنرمندان فاخر آثار خوبی تولید و در فضای شهری به نمایش گذاشته شود.

رازقی در پایان گفت: عمارت هنر طی چند ماه اخیر که در اختیار حوزه هنری قرار گرفته است شاهد برگزاری رویدادهای ملی و حضور چهره‌های ملی در این عمارت بوده‌ایم و این اتفاق سبب شده قزوین میزبان اتفاقات خوبی در عرصه فرهنگ و هنر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha