• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402091309266
  • خبرنگار : 71505

استاندار تهران پاسخ داد

چرا مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران برای چند روز اعلام نمی‌شود؟

چرا مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران برای چند روز اعلام نمی‌شود؟

استاندار تهران درباره چرایی عدم اطلاع رسانی مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران به صورت یکجا و برای چند روز، گفت: استانداری تولیدکننده این اخبار نیست و اطلاعات خود را درباره فضای آلایندگی تهران از دستگاه های ذیربط دریافت می کند و مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری در تشریح روند اعلام مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: تعطیلی خیلی مفهومی ندارد چرا که به محض اینکه فضای تعطیل رسمی می‌شود از فعالیت‌های عمومی مردم کاسته نمی‌شود. بنابراین عوامل تعطیلی و عنصر تعطیلی را مورد بررسی قرار داده‌ایم که مشخص شود چه میزان تاثیر در کاهش آلاینده‌ها دارد.

وی افزود: اما در کل ما اطلاعات را از دستگاه‌های ذی‌ربط دریافت می‌کنیم و خودمان تولید کننده اطلاعات فضای آلایندگی و غیر آلایندگی نیستیم و تلاش می‌کنیم تعادلی برای زمان غیر حضوری شدن به ویژه برای دانش آموزان و اقشار آسیب پذیر ایجاد کنیم و امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که مردم بتوانند برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۶:۱۸

خواهش می کنم هر برنامه ای هست ساعتی باشد که بتوان خانواده ها تصمیم گیری نمایند نه مشابه تصمیم گیری ساعت 11 شب جمعه که هیچ کاری نمی شد کرد تشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۰۰:۵۷

برنامه ای نیس فردا باید سر کار حاضر باشی زودتر بخواب و سر کار هم محیط سرپوشیدس بیخود بهونه مریضی نگیر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۷:۱۲

به نظرم جلسه اصلا معنی نداره پیش آگاهی داریم که توی این زمان ها همیشه آلودگی هوا هست از قبل باید برنامه ریزی بشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۷:۱۴

برای سلامتی دانش آموزان بهتر مدارس تعطیل باشد تا کمتر در معرض آلودگی قرار بگیرند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۷:۴۳

چرا مردم رو اذیت میکنید برای این موضوع هم نمی تونید زودتر تصمیم بگیرید و اعلام کنید تکلیف مردم رو مشخص کنید مدارس و دانشگاه ها فردا باز هستند و یا تعطیل ؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۸:۴۸

دوستان قرار نیست مشکل حل کنن فقط قراره برای چند روز آینده مشکل برنامه ریزی در حد تعطیل بودن یا نبودن داشته باشند. واقعا الگوی مناسبی هستیم.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۹:۴۴

چرا در رابطه تعطیلی ادارا،ت تصمیمی اعلام نمیشه ....در این اوضاع که نمیشه نفس کشید صبح کلی ماشین کف خیابان دارن میرن سر کار هم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۲۱:۰۳

باسلام به نظر من اگه مصوبات کارگروه برای چند روز اعلام بشه و احیانا بگن که چند روز تعطیله ملت همیشه در صحنه هجوم میبرن سمت شمال واین خودش یه معضله نمیدونم چرا از این شمال چی دیدن واقعا خسته نمیشن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۲۱:۰۷

می خوان مردم برنامه ریزی نکنند برن یه شهر دیگه ، همین جا بمون از هوا نهایت استفاده رو بکنن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۲۱:۳۳

والا از تبریز خبری نرسیده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۲۳:۲۰

سلام و درود. لطفا ادارات را تا آخر هفته تعطیل نمایید. مادری که چند فرزند مدرسه ای و مهد کودکی دارد، کجا باید فرزندش را نگهداری کند؟ آیا با خودش ببرد اداره؟ لطفا با تعطیلی مدارس ادارات را هم تعطیل کنید تا تردد کمتر شود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۰۱:۳۷

خواهشا ادارات تعطیل بشن ما بچه ها رو میزاریم خونه با کلی استرس

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۰:۵۸

الآن دانش آموزان رو تعطیل می کنید میرن تو کوچه بازی میکنن یا دست به سینه میشینن تو خونه؟ منِ دانشجو از دیروز دارم سرفه میکنم، اگه تعطیل بشم واقعا فعالیتم تا حد زیادی بیرون از خونه کم میشه... نمیرم تو کوچه بازی کنم که...... اما دانشگاها تعطیل نمیشن... دانش آموزا غالبا تو منطقه زندگیشون تحصیل میکنن و شاید حتی پیاده بتونن برن مدرسه دانشجو باید از یه منطقه بکوبه بره یه منطقه دیگه و تو این راه کلی از ماشین و تاکسی استفاده میکنه فقط دنبال این هستید که مدرسه ها رو تعطیل کنید تا والدین یه موقع به مریضی بچه هاشون معترض نشن وگرنه دنبال حل مشکل نیستید چه جوری مسئوليت می گیرید شماها؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۱۴:۲۳

عزیزم شما تا الان هیچ متوسطه اول یا دومی رو دیدی تو کوچه در حال لی لی بازی کردن باشه؟ اعتراض دارید از طرف خودتون حرف بزنید وگرنه در معرض الودگی قرار گرفتن ما باعث نمیشه شما تعطیل بشین

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۲:۳۸

از غرب به شرق و برعکس اتوبانها در تهران قفله... فکری به حال تعطیلی ادارات کنید... به حال آلودگی که کاری نمیشه کرد حداقل به فکر سلامت مردم باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۳:۲۱

امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که مردم بتوانند برنامه‌ریزی داشته باشند.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۸:۲۲

چراادارات تعطیل نمیکنن مگه بقیه شش ندارن کارمندان مگه ماهی هستن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۳:۵۱

میگه تعطیل کنیم تاثیری نداره! کمترین تاثیر اینه که مجبور نیستیم بیایم وسط شهر سرکار و به مرور زمان سرطان ریه بگیریم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۵:۵۷

چرا مسئولین میندازن گردن همدیگر استاندار میشه نماینده عالی دولت در استان چرا آقای استاندار چنین حرفی می‌زده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۱۴:۱۷

داداشا دارین اشتباه میزنین واسه این تعطیل نمیکنین که هوا بهتر بشه واسه این تعطیل میکنین که مازوتا نکشن مردمو

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۱۶:۳۲

ای کاش مازوت سوزی را تمام می کردن وبه جاش این همه گاز که صادر میشه استفاده میشد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۸ ۰۰:۱۶

واقعا" تو این کشور کدام ارگان و سازمان به تنهایی تصمیم گیری میکند که حالا استانداری تهران بگویند ما به تنهایی تصمیم ساز نیستیم، دیگران هم که خودشان مستقل نیستند، این وسط مردم بی نوا چه باید بکنند، به گفته آن مجری هم هر کسی نمی خواهد در این مملکت زندگی کند میخواهد برود ولی باز شما سنگ می اندازید و هزار و یک بهانه و پول دریافت میکنید ، قبر و کفن و دفن هم که قیمتش نجومی شده واقعا" ایم مردم چکار کنند؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۶ ۰۲:۳۲

به نظر من مدارس ابتدایی و متوسطه اول رو تعطیل کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۷ ۱۳:۳۱

مردم تکلیفشون معلوم نیست از قبل اعلام کنید که ما بفهمیم چه باید کنیم نه که بچم بشینه بخونه برای امتحان بعد بگن تعطیله این چه وضعیه ؟؟