• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402091309285
  • خبرنگار : 50227

مدیرعامل سازمان خبر داد

ارایه فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند در نمایشگاه اوراسیا

ارایه فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند در نمایشگاه اوراسیا

ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، از حضور این منطقه در نمایشگاه تخصصی اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳ خبر داد.

علی زارعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا، اظهار کرد: پس از حضور موفق منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های اقتصادی تهران، مشهد، کیش، ارمنستان و چین، این سازمان همراه با سایر مناطق آزاد کشور در رویداد اقتصادی اوراسیا مشارکت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور بازرگانان، تولیدکنندگان، کارآفرینان و مدیران ارشد کشورهای مختلف برگزار می‌شود، افزود: منطقه آزاد اروند نیز در این رویداد اقتصادی، تولیدات صادرات محور خود را به بازار هدف معرفی و همچنین فرصت‌ها، مؤلفه‌ها، مشوق‌ها و پتانسیل‌های منطقه را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ارایه خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه در این نمایشگاه توانمندی‌های صادرات محور و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ارائه خواهد شد، تصریح کرد: نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همت سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با هدف تسهیل تجارت در مرزهای اوراسیا برنامه‌ریزی شده است.

زارعی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای رونق اقتصادی منطقه آزاد اروند و آشنایی تولیدکنندگان و بازرگانان در حوزه‌های صنعت، انرژی، کشاورزی، مواد غذایی، حمل و نقل، صنایع دستی، محصولات کشاورزی، پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع پزشکی، دارویی و خدمات در فضای حرفه‌ای نمایشگاهی و بین‌المللی با تجار و بازرگانان کشورهای عضو اوراسیا برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی اوراسیا اکسپو ۲۰۲۳ از ۱۳ لغایت ۱۶ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ بین المللی تهران دایر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha