• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402091309290
  • خبرنگار : 50441

در مراسم تقدیر از اسکواش بازهای نوجوان شیرازی مطرح شد:

قول رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برای رفع مشکل اسکواش شیراز

قول رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برای رفع مشکل اسکواش شیراز

ایسنا/فارس طی مراسمی امروز، ۱۳ آذرماه از سه اسکواش باز افتخارآفرین شیرازی، با حضور متولی ورزش  این شهر در محل هیئت اسکواش شهرستان شیراز تقدیر شد.

رئیس هیئت اسکواش شهرستان شیراز در این مراسم با تقدیر از توجه ویژه مدیران ورزش فارس و شیراز به رشته اسکواش، گفت: شانس خوبی نصیب اسکواش دیار ما شده است که دو نفر از جنس ورزش در راس امور قرار گرفته‌اند و خوشبختانه به خواسته‌ها و دغدغه‌های ما نیز توجه دارد.

امین مولایی افزود: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز این قول را به ما داده‌اند که در بُعد همگانی اسکواش، فضایی را برای این رشته ورزشی در یکی از بوستان‌های شیراز تهیه کنند.

وی همچنین به معرفی سه اسکواش باز جوان و موفق شیرازی پرداخت و گفت: سهیل سلطانی اخیرا در رقابت‌ چهار جانبه بین‌المللی در کشور قطر، در رقابت با ورزشکارانی از کشور میزبان، پاکستان و مصر، توانست مقام سوم را به دست بیاورد. سهیل در آبان‌ماه نیز مقام دوم مسابقات کشوری را در رده سنی زیر ۱۹ سال به دست آورد. همچنین ثمین حسن‌پور در رده زیر ۱۷ سال دختران، همواره روی سکوهای کشوری قرار گرفته است. تیانا تورانی نیز پدیده جدید استان فارس است که در مسابقات ایران جونیور در رده سنی زیر ۱۳ سال عنوان دوم را کسب کرد، در حالی‌که برای نخستین بار در یک رویداد ملی شرکت کرده بود.

مولایی همچنین از اعزام ۳۰ اسکواش‌باز فارسی برای حضور در مسابقات یزدجونیور خبر داد که طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ آذرماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت اسکواش استان فارس نیز با بیان اینکه این هیئت علاقه‌مند است تا به عنوان یک نهاد، به جوانان این شهر و استان خدمت‌رسانی کند، گفت: هرچه محیط‌های ورزشی ما پویاتر باشند، معضلات جامعه ما کمتر خواهد شد.

سید محمدعلی میرحسینی افزود: امیدوارم مسئولان به هیئت‌های ورزشی اعتماد خوبی داشته باشند و با حمایت از آن‌ها و رفع مشکلاتشان، زمینه را برای کمک هیئت‌ها در رشد ورزش و در راستای آن، رفع مشکلات فرهنگی جامعه فراهم کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز با تشکر از زحمات هیئت‌های اسکواش استان فارس و شهرستان شیراز، گفت: اسکواش از معدود رشته‌هاییست که در آنها بین هیئت‌های فارس و شیراز، اختلافی وجود ندارد و با همکاری یکدیگر، بدون حاشیه به سوی موفقیت پیش می‌روند.

سیدکمال پاک‌فطرت افزود: حاصل این همکاری، رشد ورزشکاران و ظهور نوجوانان و جوانان توانمند در عرصه اسکواش است که شاهد افتخارآفرینی آن‌ها هستیم.

وی در ادامه به معضل واگذاری مکان تخصصی رشته اسکواش به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این اتفاقات، قبل از ورود بنده به عرصه مدیریت ورزش شیراز رخ داد اما تلاشمان این است که در اتمام مدت قرارداد، این مکان‌ را دوباره به هیئت فارس برگردانیم. علاوه بر این، در تلاش هستیم تا از طریق دوستانمان در شهرداری شیراز، فضایی دیگر را در بُعد همگانی برای رشته اسکواش فراهم کنیم.

پاک‌فطرت با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی زیادی تحت مدیریت اداره ورزش هستند و رسیدگی به مشکلات یکایک آنها زمان‌بر است، خواستار پیگیری مداوم و مطالبه‌گری هیئت اسکواش از متولیان ورزش شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از سه ورزشکار برتر رده‌های سنی اسکواش استان فارس، سهیل سلطانی، ثمین حسن‌پور و تیانا تورانی تقدیر شد.

قول رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برای رفع مشکل اسکواش شیراز

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha