• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402091309483
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۶۴۲سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۶۴۲سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مراسم توزیع ۶۴۲ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد به همت قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در یاسوج برگزار شد.

سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه سال آینده کنگره ملی شهدای استان برگزار خواهد شد، گفت: به مناسبت این رویداد بزرگ فرهنگی، هر سری جهیزیه به نام یک شهید در استان مزین شده است.

توزیع بیش از۴۰۰۰ سری جهیزیه توسط سپاه در کشور

سردار ضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران نیز در این آیین با اشاره به اهمیت ازدواج آسان بیان کرد: اقدامات خوبی برای ترویج ازدواج آسان در تمامی ارگان‌های سپاه پاسداران در حال انجام است و فرماندهان سپاه در تمامی استان‌ها گزارش‌های مربوط به این موضوع را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانند.

وی افزود: با توجه به شعار تولید کالای ایرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اقلام تمام جهیزیه‌ها در کارخانه‌های داخل تولید شده است.

سردار حزنی با بیان اینکه هدف از طرح ازدواج آسان کاهش طلاق و افزایش فرزند آوری است، اظهارکرد: تاکنون چهار هزار و ۴۸۳ سری جهیزیه توسط سپاه در کشور توزیع شده است که بعد از این مرحله در فاز دوم کار توزیع با همکاری کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

اهدای ۱۲۹۷ جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد طی امسال

همچنین قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد است.

وی افزود: در همین خصوص از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۹۷ سری جهیزیه با اعتبار ۴۱میلیاردتومان به زوج‌های تحت حمایت اهدا شده است.

مبشری ضمن قدردانی از سپاه فتح استان به خاطر مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی و یاری نیازمندان، اظهارکرد: در این مراسم نیز با مشارکت سپاه فتح استان ۶۴۲ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شد.

وی بیان کرد: کمک به تحکیم و حفظ نهاد خانواده یکی از اهداف و رسالت‌های کمیته امداد است که از طریق کمک به ازدواج جوانان نیازمند انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این مراسم روز دوشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور سردار ضیاالدین حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار، قباد مبشری مدیر کل کمیته امداد، سرهنگ پاسدار حسن رضایی  و جمعی از فرماندهان نواحی استان و زوج‌های جوان در دهکده اقتصاد مقاومتی امام حسن مجتبی (ع ) سپاه فتح استان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha