• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402091309505
  • خبرنگار : 50176

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مدعیان دروغین دموکراسی می‌خواهند دانشگاه‌های ما مطالعات خود را محدود کنند

مدعیان دروغین دموکراسی می‌خواهند دانشگاه‌های ما مطالعات خود را محدود کنند

ایسنا/لرستان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مدعیان دروغین دموکراسی می‌خواهند که دانشگاه‌های ما مطالعات خود را محدود کنند.

سعید جلیلی امروز، سیزدهم آذرماه در نشست سیاسی و پرسش و پاسخ آزاد دانشجویی با محوریت بررسی مسائل روز ایران و جهان در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی دانشگاه لرستان اظهار کرد: شبیخون به هویت و سرزمین ما همواره مدنظر دشمنان بوده اما هویت اصیل و ایستادگی در مقابل استکبار باعث حفظ نظام شده است.

وی اظهار کرد: در عرصه مباحثی که در حوزه‌های مختلف جریان دارد، دانشگاه باید نگاه علمی به پدیده‌ها داشته باشد و بر اساس سابقه و زمان، آغاز و پایان پدیده را بررسی کرده و بداند.

جلیلی با بیان اینکه برای شناخت یک پدیده باید اثرگذاری تحولات محیطی را بررسی کرد، دانشجو را موذن دانشگاه دانست و ادامه داد: دانشجویان باید با درک زمان برای مقابله با دشمنان تحرک بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: اگر در برخی مواقع نسبت به مسائلی با حساسیت برخورد کنیم این خود می‌تواند نقطه عطف شود که وقایع غزه نمود آن است.

جلیلی تعریف فاصله شعار با واقعیت را از وظایف دانشگاه‌ها بر شمرد و گفت: آمریکا حامی اسراییل اعلام می‌کند با این رژیم کودک کش پیوندی عمیق دارد و پیرو آن به مردم بی‌گناه فلسطین حمله می‌کنند اما در مقابل برای ایران با ادعای حقوق بشری، شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: آمریکا و حامیان استکبار هیچگاه قطعنامه‌ای علیه اسرائیل صادر نکردند، آنان اکنون در تل آویو با سران رژیم صهیونیستی عکس یادگاری می‌گیرند و حامی حملات این رژیم به غزه بوده و با همه این‌ها دایه‌دار آزادی هم هستند.

وی با بیان اینکه حامیان اسرائیل به دروغ همواره اعلام می‌کنند که این رژیم جنایتکار با همه این خباثت‌ها یک نمونه درخشان از دموکراسی است، تصریح کرد: هزاران زن و کودک و غیر نظامی در فلسطین کشته می‌شود و همچنان از حمایت این رژیم دست بر نمی‌دارند و دانشگاه باید این مسأله را به طور جدی تبیین کند.

جلیلی اظهار کرد: مدعیان دروغین دموکراسی می‌خواهند دانشگاه‌های ما مطالعات خود را محدود کنند و مطالب را با آنها در میان بگذارند، منطق آنها یک منطق قدیمی بوده و براساس زور است.

وی با بیان اینکه اگر حماس یک گروه کوچک است چرا همه قدرت‌ها در مقابل آن با هم اجماع کرده‌اند؟اضافه کرد: این قدرت‌ها از بی‌رحم‌ترین اقدامات دریغ نمی‌کنند، به اندازه چندین سلاح هسته‌ای بر سر زنان و کودکان بیگناه غزه بمب ریختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر خیزشی که منازعات استکبار را نپذیرد، هیبت پوشالی آنان را رسوا و هویت پوچ شان را بر ملا می‌کند، در این نقطه عطف تاریخی باید بیش از گذشته ایستادگی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha